سردار جوانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

انگیزه مقاومت برای آزاد سازی بلندی‌های جولان بیشتر شد

سردار جوانی گفت: اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن جولان اشغالی انگیزه‌ها در جریان مقاومت را برای آزادسازی این مناطق بیشتر کرد.

انگیزه مقاومت برای آزاد سازی بلندی‌های جولان بیشتر شدسردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تصمیم ترامپ درباره بلندی‌های جولان اظهار کرد: ترامپ یک نوع رفتار افراطی در قبال مسائل جهان در پیش گرفته است.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها در دوره ترامپ برای جابجایی پایتخت رژیم صهیونیستی پیشقدم شدند و تحت عنوان معامله قرن، بحث انتقال سفارت را مطرح کردند و امروز هم ترامپ موضوع به رسمیت شناختن این نوع اشغالگری رژیم صهیونیستی بر بلندی‌های جولان را مطرح می‌کند.

معاون سیاسی سپاه افزود: ترامپ تصور می‌کند با این اقدامات می‌تواند بلندی‌های جولان را در حاکمیت رژیم صهیونیستی قرار دهد، در حالی که بر اساس قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل از بلندی‌های جولان به عنوان مناطق اشغالی یاد شده است.

سردار جوانی با تاکید بر اینکه با این گونه اقدامات ترامپ مشکلات رژیم صهیونیستی روز افزون خواهد شد، تصریح کرد: زمانیکه ترامپ چنین مسئله‌ای را مطرح می‌کند، انگیزه‌ها در جریان مقاومت و سوریه برای آزادسازی بلندی‌های جولان بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه اقدام ترامپ یک اشتباه محاسباتی و نوعی حماقت است، خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در آینده متوجه خواهند شد که اقدام ترامپ به ضرر آن‌ها تمام خواهد شد و زمینه شکل گیری مبارزات برای آزادسازی مناطق جولان را رقم خواهد زد.

سردار جوانی با اشاره به سکوت برخی کشور‌های اسلامی درقبال حماقت‌های ترامپ اظهار کرد: دلیل سکوت برخی کشور‌های اسلامی فساد، وابستگی، سرسپردگی و استبدادی بودن آنهاست.

وی خاطر نشان کرد: دولت‌های همراه با رژیم صهیونیستی و آمریکا از هیچ پشتوانه مردمی برخوردار نبوده و رفتارشان متاثر از ماهیت وابستگی آن‌ها به نظام سلطه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار