فروزنده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

همه باید رونق تولید ملی را جدی بگیریم/ اگر آمریکا با ما همدردی کرد، باید به آنان شک کنیم

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی همدردی آمریکایی‌ها با مردم سیل زده ایران را شک برانگیز و غیرقابل باور دانست.

همه باید رونق تولید ملی را جدی بگیریم/ اگر آمریکا با ما همدردی کرد، باید به آنان شک کردلطف‌الله فروزنده، عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به ارزیابی رفتار دوگانه آمریکا در بستن حساب‌های هلال احمر ایران در کنار ابراز همدردی با مردم سیل زده ایران پرداخت و گفت: آمریکا روحیه استکباری دارد و آن چیزی که برایش اهمیت دارد تنها منافع خودش است و برای رسیدن به اهداف و منافع خودشان به هرکاری متوسل می‌شود.

وی  ادامه داد: فلسفه اصلی فکری واشنگتن شعار «هدف وسیله را توجیه می‌کند» است لذا برای رسیدن به هدف شان به هر وسیله‌ای متوسل می‌شوند.

فروزنده با بیان اینکه آمریکایی‌ها دشمن ملت ایران هستند، تصریح کرد: اگر آن‌ها هرگونه همدردی با ما کنند باید شک کنیم که چه در سر دارند چراکه آن‌ها بویی از انسانیت نبرده‌اند و در حقیقت افراد وحشی مدرن هستند که کشتن انسان‌ها برایشان بسیار آسان است.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی یادآور شد: واشنگتن حقوق مسلم ملت ایران را با تحریم‌ها و فشار وارده ضایع کرد، همچنین اقداماتش را در ونزوئلا، سوریه و به طور کلی در منطقه و همچنین حمایت از داعش می‌بینیم، هرجا که آمریکا حضور پیدا می‌کند روحیه وحشی گری و ظلم حاکم است به همین خاطر ما نباید به آمریکا و لبخند هایشان اعتماد کنیم.

وی تاکید کرد: خوشبختانه وضعیت آمریکا روشن شده است و کسانی هم که دراثر غفلت یا غرب زدگی تصور می‌کردند، می‌توانیم با واشنگتن تعامل کنیم با معاهده برجام مشخص شد که غرب به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.

فروزنده با بیان اینکه اروپایی‌ها هم دستشان با آمریکا در یک کاسه است، توضیح داد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مشهد مقدس، ما باید به ملت خود متکی باشیم؛ ملتی که فکر، اندیشه، منابع، جوان مستعد و قوی دارد و دستاورد‌های بسیار بزرگی در کشور نظیر صنایع دفاعی، نظامی و در بخش‌های مختلف پزشکی به دست آورده است.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایشات حضرت آقا درباره اهمیت رونق تولید، گفت: امسال باید به همت مردم رونق تولید ملی را جدی بگیریم همچنین این فضای تحریمی که آمریکایی‌ها برای ما فراهم کرده است، را یک فرصتی بدانیم که عدم وابستگی اقتصادی به نفت را حل و آن را به یک فرآورده تبدیل کنیم تا دانش فنی خود را بالا ببریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار