ترمیم سیل بند ۵۰۰ متری شهر ویس

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان از ترمیم سیل بند ۵۰۰ متری شهر ویس از توابع شهرستان باوی، با تلاش شبانه روزی گروه‌های جهادی ترمیم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ عبدالرضا حاجتی، معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به ترمیم سیل بند ۵۰۰ متری شهر ویس با کمک جمعی از اهالی منطقه، گروه‌های جهادی، فرمانداری باوی و شهرداری ویس گفت: خوشبختانه سیلاب در این منطقه مهار شد و این منطقه از خطر در امان است.

وی به حضور پررنگ جوانان در این حرکت‌های جهادی اشاره کرد و بیان داشت: امیدواریم با مشارکت این جوانان بتوانیم در سایر مناطق در معرض سیلاب نیز اقدامات موثری داشته باشیم.

سرهنگ حاجتی تصریح کرد: سپاه خوزستان در کنار نیرو‌های بسیج از ابتدای ورود سیلاب به این استان با تمام ظرفیت وارد شده و تاکنون در منطقه بامدژ، دشت آزادگان، زرگان، ویس، ملاثانی و اهواز اقدامات خوبی صورت داده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان اذعان داشت: در بحث ترمیم و ساخت سیل بند و همچنین جابجایی اهالی روستا‌های سیل زده در روز‌های اخیر با کمک شناور‌های نیروی دریایی اقدامات خوبی انجام شده و تنها بخشی از روستا‌ها در منطقه بامدژ از توابع اهواز تخلیه نشده که در حال انجام است.

انتهای پیام/گ

حضور فعال سپاه ولیعصر در امدادرسانی به سیل زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.