پذیرش ۱۲۵ هزار و ۲۵۲ نفر روز در ستاد اسکان فرهنگیان

 مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: در مجموع ۱۲۵ هزار و ۲۵۲ نفر روز مسافر نوروزی در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان اسکان داده شدند.

پذیرش ۱۲۵ هزار و ۲۵۲ نفر روز ر پایگاه‌های اسکان فرهنگیانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد پورداود  مدیرکل آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه بر اساس آمار ثبت شده در سامانه اسکان فرهنگیان این استان تاکنون ۴۸ هزار و ۲۲۰ مسافر نوروزی در این ستاد‌ها پذیرش شدند. گفت: این تعداد مسافر در قالب ۱۳ هزار و ۳۹۶ خانوار در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان مورد پذیرش قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: در مجموع ۱۲۵ هزار و ۲۵۲ نفر روز مسافر نوروزی در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان اسکان داده شدند.

پورداود با بیان اینکه مسافران در ۱۶۶ مدرسه اسکان داده شدند افزود: بیش از ۳۰۰ تن امسال کار خدمت رسانی به مسافران نوروزی را در ستاد‌های اسکان فرهنگیان همدان بر عهده داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان اضافه کرد: در راستای تکریم فرهنگیان و خانواده‌های آنان و افزایش جذب گردشگران، امسال کیفیت محل اسکان مسافران نوروزی ارتقا یافت.

پورداود گفت: هم اکنون ۱۶۶ مدرسه با یک هزار و ۴۶۵ کلاس درس در این استان میزبان فرهنگیان خانواده هایشان هستند که ۳۰ درصد این کلاس‌ها درجه «الف» است.

انتهای پیام/د.ا

بیش از ۴۸ هزار فرهنگی در همدان اسکان داده شدند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.