دو روستای جنت آباد و مزرعبید در آستانه شهر شدن

نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: به علت تعداد بالای متقاضیان در سراسر کشور پروسه‌ی شهر شدن دو روستای جنت آباد و مزرعبید بسیار زمان بر است.

دو روستای جنت آباد و مزرعبید در آستانه شهر شدنرنجبرزاده نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت: به علت تعداد بالای متقاضیان در سراسر کشور پروسه‌ی شهر شدن دو روستای جنت آباد و مزرعبید بسیار زمان بر و سخت بود که چند روز پیش سخت‌ترین مرحله آن که تأییدیه وزارت کشور بود انجام شد.

 وی با بیان اینکه این مسأله در شهرستان، استان و سطح کشور مطرح می شود عنوان کرد: بازدید‌های تخصصی از نقاط مربوطه مرحله‌ی بعدی این اتفاق است.

نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تأییدیه وزارت کشور و استعلام‌های تخصصی از وزارت اطلاعات و راه پروسه پایانی شهر‌های جدید است،گفت: شهر پالیز اکنون در این مرحله قرار دارد و تا شهریور ماه و پس از مطرح شدن در هیئات دولت  شاهد رسمی شدن این موضوع در اسدآباد باشیم.

نماینده اسدآباد با بیان اینکه به دنبال شهرشدن روستای چنارشیخ نیز هستیم تصریح کرد: به همراه فرماندار شهرستان چندین بار در وزارت کشور حضور یافته تا پیگیری‌های مربوط به ایجاد شهر‌های جدید اسدآباد را انجام دهیم.

رنجبر زاده خاطرنشان کرد: ایجاد شهرجدید چنار نیز در حال انجام است و اخبار خوشی از این موضوع به چناری‌ها خواهیم داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کارخانه قطعه سازی خودرو در شهرک صنعتی اسدآباد با سرمایه گذاری قابل توجهی تا چندماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده اسدآباد همچنین عنوان کرد: کارخانه کنسانتره‌ی سوم نیز در مراحل آخر افتتاح است و خبر تکمیلی و دقیق آن را در آینده نزدیک به همشهریان اعلام خواهیم نمود

انتهای پیام/د.ا

ایجاد دو شهر جدید در اسدآباد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.