پایان تولید سری گلکسی J؛

سامسونگ سری گلکسی A را جایگزین گلکسی J کرد

سامسونگ به صورت رسمی گوشی‌های هوشمند گلکسی سری A را جایگزین گلکسی سری J کرد.

سامسونگ گلکسی A را جایگزین گلکسی J می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ به طور رسمی اعلام کرد گوشی جدیدی از سری گلکسی J تولید نخواهد کرد. پس اگر شما جزو مشتریان گوشی‌های گلکسی سری J سامسونگ هستید، بهتر است از این پس دیگر منتظر محصولی جدید از سری گلکسی J سامسونگ نباشید. با وجود قطع تولید این سری از گوشی‌ها ولی غول فناوری کره‌ای به مشتریان و طرفداران تلفن‌های همراه هوشمند خود قول داده است در آینده‌ای نزدیک سری جدیدی از اسمارت فون‌های ارزان قیمت را طراحی و تولید خواهد کرد.

این تصمیم سامسونگ با توجه به تولیدات خرید این شرکت عجیب به نظر نمی‌رسد زیرا در سامسونگ در ماه‌های اخیر تنها سری‌های جدید از گلکسی A و گلکسی M را به بازار عرضه کرده است. اگرچه گوشی‌های گلکسی سری A و M در نگاه اول متفاوت به نظر می‌رسند ولی به نظر می‌رسد از دید مدیران سامسونگ هر دو سری دارای گوشی‌هایی تقریبا میان‌رده هستند و به طور گسترده‌ای تنها در هند و چند کشور آسیایی به مشتریان عرضه می‌شوند.

مطمئنا فروش کم و سود آوری پایین گلکسی J نیز در توقف تولید آن تاثیر بسزایی داشته است. سامسونگ گوشی‌های گلکسی سری A را با شعار «ساخته شده برای عصر زندگی» تولید کرد. این تلفن‌های همراه هوشمند به ویژگی‌هایی از قبیل عمر طولانی باتری، دوربین چندگانه اسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش و شارژر سریع مجهز هستند.

سامسونگ گلکسی A را جایگزین گلکسی J می‌کند

با توجه به سود گزاف سامسونگ از بازارهای اروپایی و آمریکایی و رقابت گسترده این شرکت با دیگر شرکت‌های بزرگ تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، سامسونگ با تعبیه فناوری‌های جدید و جذاب برای مشتریان درصدد کسب سهم هرچه بیشتر از این بازارهای پرسود است. گوشی‌های گلکسی سری M در حال حاضر به طور اختصاصی برای بازار هند تولید شده است و سامسونگ با در نظر گرفتن توان کمتر مشتریان هندی برای پرداخت مبالغ بالا جهت خرید یک تلفن همراه، این دستگاه‌ها را با قیمتی مقرون به صرفه تولید کرده است.

گفتنی است؛ با وجود به عدم تولید محصولی جدید از گلکسی سری J سامسونگ این شرکت هم‌چنان به پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری از این گوشی‌ها ادامه خواهد داد و نسخه‌های هماهنگ اپلیکیشن‌های آن را با سیستم عامل جدید اندروید ارائه می‌دهد. پس اگر شما هنوز مشغول به استفاده از این گوشی‌ها هستید و اگر قصد خرید آن‌ها را دارید، لازم به نگرانی نیست.


بیشتر بخوانید: گلکسی نوت ۱۰ در چهار مدل مختلف عرضه می‌شود


انتهای پیام/

سامسونگ توقف تولید گلکسی سری J را به طور رسمی اعلام کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خلو مجید
۰۱:۲۶ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
خوب کاری کرد
آخرین اخبار