ارسال هوایی امکانات مورد نیاز سیل زدگان خوزستان

استاندار کرمان گفت: باتوجه به اعلام مدیران استان خوزستان مبنی بر تأمین نیاز‌های آنی سیل زدگان شهرستان حمیدیه، با اختصاص یک خط هواپیمایی آنی بین کرمان و خوزستان، زمینه تسریع در ارسال امکانات مورد نیاز سیل زدگان فراهم شده است.

ارسال هوایی امکانات مورد نیاز سیل زدگان خوزستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد جواد فدائی استاندار کرمان گفت: باتوجه به تماس مسئولان استان خوزستان برای تأمین آنی برخی نیاز‌های سیل زدگان شهرستان حمیدیه، جلسه مشرکی بین ستاد استانی اربعین حسینی و شورای هماهنگی مدیریت بحران استان برگزار شد.

وی با  اشاره به دستور وزیر کشور مبنی بر ارسال فوری اقلام امدادی به مناطق سیل زده و تعیین استان کرمان به عنوان معین شهرستان حمیدیه در خوزستان تصریح کرد: با توجه به تصمیم شورای مدیریت بحران استان مقرر شد منطقه هدف خدمت رسانی و ارسال اقلام، امکانات و هدایای مردمی در این شهرستان منظور شود و باتوجه به لزوم ارسال آنی نیاز‌ها به منطقه، شرکت هواپیمایی ماهان به صورت اختصاصی یک خط هوایی بین کرمان و خوزستان برقرار کند.

فدائی گفت: تأمین نیاز‌های سیل زدگان باید به صورت فوری توسط دستگاه‌های استان تأمین شود و تمامی دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به معرفی و اعزام یک نماینده تام الاختیار، ترجیحاً معاون دستگاه به منظور تسریع در روند هماهنگی، برنامه ریزی و ساماندهی امدادرسانی در حوزه تخصصی اقدام کنند.

استاندار کرمان با اشاره به حضور موکب‌های اربعین استان در شهرستان حمیدیه افزود: مقرر شد جمعیت هلال احمر استان نسبت به تأمین مواد اولیه موکب‌های مستقر جهت پخت و توزیع عمومی به صورت رایگان جهت خدمت رسانی به سیل زدگان اقدام کند.

فدائی گفت: نیاز‌های مورد نیاز سیل زدگان از طریق دو نامه توسط استاندار خوزستان به استانداری کرمان اعلام و تأمین این نیاز‌ها به صورت فوری به دستگاه‌های اجرایی اعلام شده است و هم اکنون معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیر کل دفتر استاندار به عنوان نمایندگان عالی استان در منطقه مستقر هستند.

وی تصریح کرد: سیل زدگان به صورت آنی به یکسری از اقلام همچون پتو، چادر مسافرتی، آب معدنی و کنسروجات نیاز دارند وجمعیت هلال احمر استان مأمور شده است به صورت آنی نسبت به تأمین و ارسال آن‌ها اقدام کند.

وی بیان داشت: تمامی نیرو‌های امدادی و افراد اعزامی به مناطق سیل زده که جزو کارکنان دولت هستند مدت حضور آن‌ها در منطقه به عنوان مأموریت کاری لحاظ خواهد شد.

انتهای پیام/ح

ارسال هوایی کمک ها برای سیل زدگان

برچسب ها: سیل زدگان ، هوایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میثم.م
۱۹:۲۳ ۲۱ فروردين ۱۳۹۸
به نیابت از تمام مردُم خوزستان به شما عزیزان هموطن در کرمان عرض میکنم که ما خوزستانیها ممنون و سپاسگزار خوبیهای شما عزیزان هستیم انشاءالله که روزی بتوانیم جبران کنیم.
دست شما درد نکنه هموطنان کرمانی.
آخرین اخبار