کسب نشان نقره بانوی تکواندوکار کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور

بانوی تکواندوکار کردستانی در رقابت‌های تکواندو قهرمانی و انتخابی تیم ملی نشان نقره را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،کیمیا مولودی پور بانوی تکواندوکار کردستانی در رقابت‌های تکواندو قهرمانی و انتخابی تیم ملی که به میزبانی تهران برگزار شد نشان نقره وزن ۶۸- کیلوگرم را به خود اختصاص داد.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی و انتخابی اردوی تیم ملی تکواندو نوجوانان دختر کشور از روز سه شنبه ۲۰ فروردین ماه به میزبانی تهران آغاز شد و امروز با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان خواهد داد.

براین اساس، ۶۳۴ تکواندوکار دختر در این رقابت‌ها حضور داشته و به مدت سه روز به منظور کسب عناوین اول تا سوم و جواز حضور در اولین مرحله اردوی تیم ملی تکواندو نوجوانان بانوان کشور با یکدیگر رقابت میکنند.

در دومین روز از این رقابت ها، نفرات برتر اوزان ۴۶-، ۵۵-، ۶۸- و ۶۸+ کیلوگرم مشخص شد که در پایان کیمیا مولودی پور توانست نشان نقره وزن ۶۸- کیلوگرم را بدست آورد.

در نتایج انفرادی وزن ۶۸- کیلوگرم کیمیا مولودی پور تکواندوکار کردستانی با شکست تکواندوکار یزدی موفق شد پس از نماینده تهران در جایگاه دوم این رقابت‌ها قرار گیرد و نشان نقره را از آن خود کند.

نفرات برتر این رقابت‌ها به اولین مرحله اردوی تیم ملی نوجوانان دختر کشور به منظور حضور در دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا که ۳۱ تیرماه در شهر "امان" کشور اردن برگزار می‌شود، دعوت خواهند شد.

انتهای پیام/ع

درخشش تکواندوکار کردستانی در مسابقات کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.