پیگیری مطالبات رانندگان تاکسی در اتاق تعاون گیلان

نخستین گردهمایی مدیران تاکسیرانی گیلان در سال جدید با هدف پیگیری مطالبات رانندگان تاکسی در اتاق تعاون این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، بهرام علیدوست، مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های تاکسیرانی گیلان و بازرس اتحادیه تعاونی‌های تاکسیرانی کشور گفت: نخستین گردهمایی مدیران تاکسیرانی سراسر استان گیلان در سال جدید با هدف پیگیری مطالبات و رفاه بیشتر رانندگان تاکسی در اتاق تعاون گیلان امروز برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم مطالبات تاکسیرانان گیلانی از قبیل بیمه تامین اجتماعی، بیمه درمان تکمیلی، عقد قرارداد با بیمه ایران، یکسان سازی نرخ کرایه تاکسی در سراسر استان و تهیه لاستیک مورد نیاز تاکسی‌ها با نرخ مصوب دولتی بررسی شد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های تاکسیرانی گیلان با اشاره به اینکه مشکلات رانندگان سراسر استان با حضور مدیران تاکسیرانی شهرستان‌ها در این نشست مطرح شده است، اظهار داشت: مسایل مطرح شده در این نشست، در دیدار با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی طرح و برای حل مشکلات مذاکره می‌شود.

علیدوست با بیان اینکه در این نشست با توجه به مصوبه استانداری گیلان و پیگیری تعاونی تاکسیرانی استان به زودی فرایند عقد قرارداد با بیمه ایران برای بیمه درمان تکمیلی رانندگان تاکسی انجام می‌شود، تصریح کرد: رانندگان تاکسی نیز می‌توانند با حضور در تعاونی‌های شهرستانی لاستیک مورد نیاز تاکسی را با نرخ مصوب دولتی تهیه کنند.

انتهای پیام/ع

گردهمایی مدیران تاکسیرانی سراسر استان گیلان در سال جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.