اعزام هفته‌ای ۲۰ کاروان از همدان به عتبات عالیات

مدیر حج و زیارت استان همدان از کاهش ۴۰۰ هزار تومانی سفر کربلا خبر داد و گفت: به طور متوسط هفته‌ای ۲۰ کاروان از همدان به عتبات عالیات اعزام می‌شود.

اعزام هفته‌ای ۲۰ کاروان از همدان به عتبات عالیاتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محسن ساغرچی مدیر حج و زیارت استان همدان از اعزام کاروان حجاج تمتع در نیمه دوم تیرماه خبر داد و اظهار کرد: کلاس‌های آموزشی حجاج از هفته گذشته آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ۱۹ کاروان به علاوه یک کاروان فوق‌العاده از همدان اعزام خواهند شد افزود: این کاروان‌ها در قالب ۲ هزار و ۹۵۰ نفر به سرزمین وحی سفر خواهند کرد.

مدیر حج و زیارت استان همدان بیان کرد: طبق سال‌های گذشته پرواز‌های حج تمتع از همدان خواهد بود که برای زائران همدانی پرواز از همدان بسیار سهل‌الوصول است.

وی در ادامه در خصوص سفر عتبات عالیات نیز گفت: با توجه به رایگان شدن ویزای کشور عراق، هزینه سفر ۴۰۰ هزار تومان کاهش یافته است.
ساغرچی در پاسخ به چرایی اینکه همدان پرواز عتبات عالیات ندارد خاطرنشان کرد: سفر هوایی به عتبات از همدان متقاضی ندارد.

وی با بیان اینکه روزانه دو کاروان از همدان به عراق سفر می‌کنند تصریح کرد: به طور متوسط هتفه‌ای ۲۰ کاروان به عتبات اعزام می‌شوند که به مرور با نزدیک شدن به ماه رمضان کاهش می‌یابد.

مدیر حج و زیارت استان همدان با بیان اینکه معمولاً ماه رمضان سفر به عتبات عالیات با کاهش چشمگیری مواجه است افزود: اگر هم کاروانی باشد مدت زمان سفر به علت روزه‌داری افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/د.ا

اعزام  هفته‌ای ۲۰ کاروان از همدان به عتبات عالیات 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.