هشتمین شهید مدافع حرم دزفول در خاک آرام گرفت

پیکر هشتمین شهید مدافع حرم دزفول، امروز بر دستان مردم شهیدپرور این شهرستان تشییع و سپس در گلزار اسحاق ابراهیم(ع) آرام گرفت.

هشتمین شهید مدافع حرم دزفول در خاک آرام گرفتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیکر شهید علی سعد، هشتمین شهید مدافع حرم شهرستان دزفول، امروز، دوشنبه با حضور سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئولان محلی و بر دستان مردم شهیدپرور این شهرستان تشییع و در گلزار اسحاق ابراهیم (ع) آرام گرفت.

پیکر این شهید والامقام که دی ماه ۱۳۹۴ از طریق سپاه قدس به مناطق عملیاتی سوریه اعزام شده بود و در ۵ بهمن ماه همان سال در خانطومان به شهادت رسیده بود، اخیرا شناسایی شد و به وطن بازگشت.

خانواده شهید سعد، با صدور پیامی در فضای مجازی ضمن تقدیر از ابراز همدردی همشهریان، ارگان ها، ادارات و دوستداران شهید از آن‌ها خواستند از چاپ بنر و اهدای تاج گل خودداری کرده و این هزینه‌ها را به مردم سیل زده اهدا نمایند.

مراسم بزرگداشت این شهید والامقام پس از تدفین در حسینیه علامه سعد شهرامام (ره) دزفول برگزار می‌شود.

شهید علی سعد پنجمین شهید خانواده سعد و هشتمین شهید مدافع حرم دزفول است.

عبدالحسین سعادت خواه، عارف کاید خورده، سید مجتبی ابوالقاسمی، امیر علی هیودی، علی حاجیوند قیاسی، محمد زلقی و عادل سعد دیگر شهدای مدافع حرم شهرستان دزفول هستند.

انتهای پیام/گ

تشییع پیکر شهید مدافع حرم

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار