۵۷ ویژه برنامه برای دهه مهدویت در سیستان و بلوچستان

بیش از ۵۷ ویژه برنامه از ۵ تا ۱۵ شعبان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

۵۷ ویژه برنامه برای دهه مهدویت در سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان گفت: این برنامه‌ها در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی برای تمامی اقشار مختلف از جمله دانش آموزان، دانشجویان و کارکنان برگزار می‌شود.

شهرکی افزود: مسابقات فرهنگی مختلفی برای آموزشگاه‌ها و اجرای ویژه برنامه‌های ورزشی از جمله همایش پیاده روی خانوادگی، همایش زورخانه‌ای و ورزش‌های پهلوانی در این ایام برگزار می‌شود.

وی گفت: احیای نیمه شعبان که از جمله ویژه برنامه‌های هر ساله در مساجد شهر زاهدان بوده است، امسال در مساجد سراسر استان نیز برگزار خواهد شد.
شهرکی در ادامه گفت: دادن هدایا به مسافران قطار و پایانه‌های مسافربری و تخفیف ۳۰ درصدی به تمامی مسافرانی که القاب حضرت مهدی را دارند از جمله برنامه‌های این دهه است.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) استان گفت: برگزاری همایش‌های فرهنگی با تعداد ۲۰۰ نفر از اساتید و کارشناسان داخلی و خارج از استان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان نیز در نظر دارد به متولدین شب و روز نیمه شعبان که به نام و القاب مبارک حضرت، ولی عصر و مادر بزرگوارشان نام گذاری شوند، هدایایی اهدا کند.

در شهرستان‌های زابل و دلگان نیز همایش یک روزه با موضوع ولایت فقیه و همچنین کارکرد موعود باوری در ۱۴ شعبان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

 برنامه های دهه مهدویت در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.