قربانی: مسئولان مسابقه باید جو بازی را کنترل کنند/ برخوردم با سید جلال خطا نبود

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: به نظرم مسئولان مسابقه باید جو بازی را کنترل کنند و اعضای یگان ویژه بیشتری به ورزشگاه بیاورند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی قربانی بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره تساوی این تیم برابر تیم پرسپولیس و درگیری میان هواداران ۲ تیم اظهار کرد: به نظرم مسئولان مسابقه باید جو بازی را کنترل کنند و اعضای یگان ویژه بیشتری به ورزشگاه بیاورند و یک جور‌هایی جو تماشاگران را کنترل کنند. البته من در جریان اتفاقات نبودم که چه کسی اول درگیری را شروع کرد.  

قربانی درباره بازی امروز گفت:  در نیمه اول کیفیت بازی بد نبود، اما در نیمه دوم احساس می‌کنم که بازی کیفیت خوبی نداشت و به خاطر استرس و فشار زیاد بین بازیکنان ۲ تیم بازی مساوی تمام شد و فکر نمی‌کنم این یک امتیاز به درد تیمی خورده باشد.  

او درباره اینکه شانس قهرمانی کدام تیم بیشتر است، بیان کرد: شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر است و نتیجه بازی استقلال هم مهم است و اگر این تیم پیروز شود شانس استقلال هم بیشتر می‌شود و  امیدوارم هر تیمی که لایق‌تر است قهرمان شود.  

او درباره برخورد با سید جلال حسینی در اواخر بازی و اعتراض قلعه نویی تصریح کرد: برخورد طبیعی بود و یک دفعه با هم به هوا پریدیم و فکر نمی‌کنم خطا شده باشد که داور آن را خطا گرفت.  


بیشتر بخوانید:

ترکیب پرسپولیس برابر سپاهان مشخص شد

محرومان و مصدومان پرسپولیس برای دیدار با سپاهان

سابقه دیدار های پرسپولیس و سپاهان؛ از آب‌های مسموم تا قهرمانی با امپراطور


انتهای پیام/ 

اظهارات قربانی درباره بازی پرسپولیس و سپاهان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار