داداش زاده: یزدانی در برابر پرسپولیس عددی نیست / قهرمانی سرخپوشان به نتیجه بازی امروز استقلال وابسته است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: یزدانی در حدی نیست که بخواهد در مورد فوتبال ایران و تیم پرسپولیس اظهار نظر کند.

بهزاد داداش زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد بازی جنجالی پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان اظهار کرد: همانطور که پیشبینی می شد بازی حساسی بین پرسپولیس و سپاهان انجام شد و هر ۲ تیم به کسب بهترین نتیجه فکر می کردند. سپاهان و پرسپولیس خوبی بازی کردند اما نقطه تاریک این بازی حواشی جنجالی بود که پیش آمد و یک اتفاق تلخ یعنی فوت هوادار پرسپولیس را شاهد بودیم. برای این اتفاقات نباید دنبال مقصر بگردیم.

داداش زاده: یزدانی در برابر پرسپولیس عددی نیست / قهرمانی سرخپوشان به نتیجه بازی امروز استقلال وابسته است

حساسیت در جدول باعث می شود تا چنین حواشی پیش بیاید

وی ادامه داد: قطعا حساسیت در جدول باعث می شود تا چنین مسائلی پیش بیاید. ماموران نیروی انتظامی که تمام وقت خود را برای امنیت بازی می گذارند چه گناهی دارند که مورد حمله هواداران قرار بگیرند. فاصله میان پرسپولیس و سپاهان زیاد است و همین موضوع باعث می شود تا حساسیت بالا رود که منجر به تولید حواشی توسط هواداران می شود.

برای از بین بردن حواشی باید باشگاه ها وارد عمل شوند

داداش زاده تاکید کرد: بازیکنی که در زمین بازی می کند باید از نظر روحی و روانی مورد آنالیز قرار بگیرد تا در بازی دچار هیچ دغدغه ای نشود، حتی مشکلات مالی یا مسائل ساده تری مانند نداشتن بنزین در باک خودرو می تواند ذهن بازیکن را درگیر و او را از فضای بازی دور کند. در مورد بازیکنی که به تحریک هواداران می پردازد باید تصمیماتی اتخاذ گردد تا رفتار او کنترل شود. برای از بین بردن این اتفاقات و حواشی باید باشگاه های فوتبال وارد عمل شوند و با تنظیم آیین نامه بازیکنان و هواداران خاطی را جریمه کند. برای ارتقای فرهنگمان باید از باشگاه ها شروع کنیم تا به سمت حرفه ای شدن پیش برویم.

داداش زاده: یزدانی در برابر پرسپولیس عددی نیست / قهرمانی سرخپوشان به نتیجه بازی امروز استقلال وابسته است

 یزدانی در برابر پرسپولیس عددی نیست / او باید از سپاهان اخراج شود

داداش زاده در مورد مصاحبه جنجالی سیاوش یزدانی، بازیکن تیم سپاهان اصفهان در میکسدزون ورزشگاه آزادی پس از بازی با پرسپولیس بیان کرد: این بازیکن که چنین مصاحبه ای انجام می دهد در حد فوتبال ایران نیست! اصلا عددی نیست و من هرگز نامش را هم نشنیده ام که چنین اظهاراتی در مورد هواداران پرسپولیس داشته! او با مصاحبه خود سعی در چابلوسی برای اعضای باشگاه سپاهان را داشته است. یزدانی در حدی نیست که بخواهد در مورد فوتبال ما اظهار نظر کند، چه برسد به مصاحبه کردن در مورد تیم پرسپولیس، مطمئنا قلعه نویی باید با او برخورد کند و باشگاه سپاهان در راستای فرهنگ سازی باید وی را از تیم اخراج کند.

قهرمانی پرسپولیس به بازی امروز استقلال وابسته است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر تصریح کرد: قهرمانی تیم پرسپولیس به بازی امروز تیم های استقلال تهران و پدیده شهر خودرو بسیار وابسته است. در صورت نتیجه نگرفتن استقلال مقابل نماینده مشهدی مطمئنا پرسپولیس قهرمان می شود. استقلال اگر امروز بازی را ببرد فاصله امتیاز کمتر می شود و آن ها باید به نتیجه نگرفتن پرسپولیس مقابل تراکتورسازی امیدوار باشند. اما بازیکن ها اگر از لحاظ روحی روانی خود واقعی شان باشد، مطمئنا بهترین نتیجه را مقابل تراکتور می گیرد.


بیشتر بخوانید: 

فتاحی: لیدر پرسپولیس باعث تنش در بازی شد

خسارت زدن هواداران سپاهان به ورزشگاه آزادی

خبرنگاران نشست خبری قلعه نویی را تحریم کردند


انتهای پیام/

اظهارات داداش زاده در مورد حواشی بازی سپاهان و پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار