کمک رسانی گروه های بسیجی به سیل زدگان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش از کمک رسانی بیش از ۱۸۰ گروه جهادی این شهرستان در مناطق سیل زده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، سروان پاسدار علیرضا ایمانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش گفت: با وقوع سیل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش با تشکیل قرارگاه از لحظه وقوع سیل با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و امکانات سپاه تشکیل شد و این قرارگاه با استفاده از ظرفیت‌های یاران انقلاب و معتمدین ۲ هزار و ۷۰۰ نفر را در قالب بیش از ۱۸۰ گروه جهادی به مناطق سیل زده اعزام کرد.

وی افزود:گروه‌های اعزام شده کار ترمیم سیل بند، احداث سیل بند، کمک در تخلیه روستا‌های در معرض خطر، راه اندازی مهد کودک‌ها و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در اردوگاه ها، ایستگاه صلواتی، توزیع غدای گرم و میان وعده، وسایل بهداشتی و ویزیت رایگان بیماران را انجام دادند.

ایمانی بیان داشت: پاکسازی فاضلاب و تخلیه آب داخل روستا‌ها به وسیله پمپاژ و آهک پاشی در دستور کار قرار داده شد و تا کنون ادامه دارد و ۱۰ گروه جهادی ناحیه شوش در قالب ۱۵۰ نفر در حال خدمت رسانی به روستا‌های راضی حمد و سید عباس و سعید ثامر هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش تصریح کرد: سپاه همچنان پای کار است و تا لحظه آخر دست از خدمت رسانی بر نخواهد داشت و تا مرتفع شدن مشکلات در کنار مردم خواهیم بود.

انتهای پیام/م

حضور نیروهای بسیجی و مردمی برای کمک به سیل زدگان

برچسب ها: سیلاب ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.