بالا شهر اصفهان جابه‌جا می شود؟

مدیر منطقه چهارده شهرداری اصفهان گفت: ایستگاه قطار شهری منطقه ۱۴ اولین ایستگاه خط ۲ است و در حال رایزنی هستیم تا منطقه وسیعی را برای تاسیس باغ بانوان اختصاص دهیم.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی شمسی مدیر منطقه چهارده شهرداری اصفهان امروز در جریان نشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوالی مبنی بر تامین هزینه‌های کار در محدوده حرم مطهر زینبیه، گفت: کلیه هزینه‌های ساخت، توسعه و تجهیز حرم و اطراف آن از سوی اداره اوقاف و خیرین بوده؛ هیچ گونه هزینه‌ای از سوی شهرداری و یا ریالی از جیب مردم هزینه نمی‌شود.

وی اضافه کرد: مجتمعی تجاری در کنار حرم زینبه (س) در حال ساختن است که بودجه آن از سوی شهرداری تامین می‌شود، پس از اتمام پروژه این مجتمع قرار است هزینه‌های اجاره واحد‌های تجاری آن به منظور ساخت و نوسازی محله‌های منطقه چهارده استفاده گردد.

علی شمسی در خصوص توسعه خط دو قطار شهری در این منطقه، افزود: ایستگاه قطار شهری منطقه ۱۴ اولین ایستگاه خط دو می‌باشد به شکلی که چهار ایستگاه در این منطقه در حال ساخت و تجهیز می‌باشد؛ حفاری تونل قطار شهری در این منطقه نیز بیش از ۱۰۰ متر پیشرفت فیزیکی داشته.

وی با بیان اینکه ایستگاه اول در منطقه ۱۴ حدود بیست درصد و با تلاش شبانه روزی پرسنل قطار شهری پیشرفت داشته، ادامه داد: در ایستگاه دوم که در میدان عاشق اصفهانی قرار دارد نیز حدود بیست درصد پیشرفت فیزیکی حاصل شده همچنین ایستگاه عمان سامانی هم به ده درصد پیشرفت دست یافته.
مدیر منطقه چهارده شهرداری اصفهان در خصوص ایستگاه قطار شهری میدان عاشق اصفهانی توضیح داد: عملیات عمرانی این ایستگاه ترافیک منطقه را به شکل قابل توجهی بالا برده بنابراین درتلاشیم به زودی و در همین ماه عملیات عمرانی این ایستگاه را به اتمام برسانیم تا معضل ترافیکی منطقه نیز حل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تشریح کرد: در منطقه ۱۴ متاسفانه برای بانوان باغ و مرکز اختصاصی احداث نشده، ولی در حال رایزنی با مسکن و شهرسازی هستیم تا منطقه وسیعی را در قسمت سودان و باتان خریداری و برای تاسیس باغ بانوان اختصاص دهیم.

شمسی با اشاره به بودجه تخصیص یافته با منطقه ۱۴ بیان کرد: بودجه‌ای که در سال گذشته به این منطقه اختصاص داده شد تقریبا ۶۴ میلیارد تومان بوده که از این میزان ۳۳ درصد جاری و مابقی عمرانی بوده است که از این مقدار حدود ده درصد آن را وصول کردیم.

وی در ادامه نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: با تجهیز و یا راه اندازی برخی ورزشگاه‌ها مثل ورزشگاه بهمن امام خمینی (ره)، ورزشگاه‌های روباز و ورزشگاه عمان سامانی به زودی در حوزه تفریح و ورزش شهروندان هم گام‌های مثمر ثمر و زیر بنایی خواهیم برداشت چراکه منطقه چهارده همواره شاهد شکوفایی ورزشکاران حرفه‌ای بوده و هست.


انتهای پیام/م


نشست خبری مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان

 
برچسب ها: شهرداری ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.