آیت الله دری نجف آبادی:

ماه مبارک رمضان فرصت طلایی برای خودسازی و نزدیک شدن به خداست

آیت الله دری نجف آبادی گفت: ماه مبارک رمضان را فرصت طلایی برای خودسازی و نزدیک شدن به خدا دانست.

ماه مبارک رمضان فرصت طلایی برای خودسازی و نزدیک شدن به خداستبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی گفت: ماه مبارک رمضان فرصت طلایی برای خودسازی و نزدیک شدن به خداست و باید از این فرصت نهایت استفاده و بهره برداری را بکنیم.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: باید برنامه‌های ویژه و مناسب فرهنگی و معارفی برای این ماه درنظر گرفته شود تا بتوان از این فضای معنوی برای رشد و تعالی جامعه بهره برد.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ حرمت ماه رمضان گفت: محافل جمع خوانی قرآن در ماه مبارک رمضان با نظم خاصی و با محتوای بسیار غنی برگزار شود تا بتوان حداکثر بهره برداری را از قرآن در این ماه عزیز ببریم.
وی همچنین به هفته بزرگداشت مساجد هم اشاره کرد و گفت: مساجد به عنوان پایگاه انقلاب اسلامی نقش ممتازی در پرورش انسان‌های بزرگ و دین مدار داشته اند که باید توجه ویژه‌ای به ساماندهی آن شود.

باید در ماه رمضان برنامه‌های فرهنگی مناسبی برای مردم برگزار شود

سید علی آقازاده استاندار مرکزی هم در این جلسه با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان گفت: این ماه پربرکت سرشار از معنویت است که باید در این ماه برنامه‌های فرهنگی مناسبی برای مردم برگزار شود تا شاهد افزایش نشاط اجتماعی در جامعه باشیم.

آقازاده توجه به جوانان را امری ضروری دانست و گفت: جوانان به ویژه دانشجویان به عنوان موتور محرک انقلاب اسلامی دارای ظرفیت بالقوه هستند که باید به خوبی از این ظرفیت برای توسعه کشور و حفظ اقتدار انقلاب استفاده کرد.

انتهای پیام / ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.