ماراتن عناصر رسانه‌اي فتنه در انگلستان؛

از هداياي بي بي سي براي يک عضو اصلاح طلب شوراي شهر تا...

مسابقه عناصر رسانه‌اي جريان فتنه در انگلستان به ماراتني نفس‌گير تبديل شده است هر يك از مدعيان در اين ماراتن تلاش دارد تا نقش خود را در خط دادن به عناصر جريان اصلاح طلب داخل كشور بيشتر و موثرتر نشان دهد تا طرف انگليسي كداميك را بيشتر پسند آيد و افزون‌تر متنعم فرمايد!

به گزارش خبرنگار وبگردي باشگاه خبرنگاران پيش از اين عناصري همچون مسعود بهنود، عليرضا نوري‌زاده، عطاالله مهاجراني، محسن كديور، رمضان‌پور نرگسي و .... در اين عرصه صاحب ادعا بودند. اما مدتي است كه جوان‌ترهايشان دست سالخوردگان را از پشت بستند منجمله سه ادعايي كه اخيراً توجه محافل فتنه مستقر در انگلستان را جلب كرده است:
1- حسين باستاني گفته است اگرچه رسماً ساكن پاريس هستم اما چون انگليسي‌ها به روابطم با اصلاح‌طلبان داخل كشور واقف هستند، لذا اصرار دارند كه پنج روز از هفته را به دور از خانواده در لندن باشم و به شبكه بي بي سي فارسي كمك كنم. باستاني افزوده است سران شبكه يورونيوز مسئوليت بخش فارسي آن را به من پيشنهاد كردند و من حتي خانم نوشابه اميري را به عنوان دستيارم انتخاب كردم اما انگليسي‌ها نگذاشتند و خواهش كردند براي كمك به بي بي سي مسئوليت يورونيوز را نپذيرم. من هم با شرط و شروطي قبول كردم اما انگليس‌ها به هيچ يك عمل نكردند لذا من براي ادامه همكاري با بي بي سي مجدداً شرايطي تعيين كرده‌ام و .... اين در حالي است كه در انگلستان همه مي‌دانند كه حسين باستاني با لابي يك آقازاده فراري مقيم لندن و با قول همكاري با انگليسي‌ها توانست در شبكه سلطنتي بي بي سي مشغول به كار شود.
2- اخبار رسيده از دانشگاه محل تحصيل ابوالفضل فاتح در انگلستان حاكي است كه نامبرده نيز در آنجا خود را محور و سرپل و خط دهنده به رسانه‌هاي اصلاح‌طلب داخل كشور و مرجع بسياري از روزنامه‌نگاران ايران معرفي مي‌نمايد. اخيراً يكي از نزديكان فاتح درمورد ارتباطات فاتح با يكي از سايت‌هاي بدنام كشور كه معمولا گاف هاي بزرگي مي دهد گفته است كه فاتح با گرداننده اصلي و تعدادي از مسئولين سايت ... ارتباط تنگاتنگ دارد و از طريق متولي اصلي و پشت پرده سايت، معمولاً به آن سايت خط كاري مي‌دهد اين همكار ابوالفضل فاتح افزوده است كه آقاي دكتر(فاتح) قرار است با همكاري پنهان افرادي همچون سروش، كديور، مهاجراني(در خارج) و با استفاده از دكتر جوادي، ي و دكتر سيدضياء هـ و حسين.الف(از داخل كشور) و با سرمايه يكي از روحانيون موجه مقيم خارج از كشور، يك سايت بين‌المللي(به ظاهر) مذهبي و حامي تشيع را راه‌اندازي نمايد و عملاً شبكه‌اي از روشن‌فكران ديني معارض جمهوري اسلامي را ساماندهي نموده و خودش سرپل آنها باشد. نامبرده افزوده است: دكتر(فاتح) معتقد است براي انتخابات مجلس نهم نمي‌توان كاري كرد و بايد به فكر انتخابات رياست جمهوري سال 92 بود.
3- معصومه قمي( با نام مستعار مسيح علي‌نژاد) كه همچون چند تن از همپالكي‌هاي اصلاح‌طلبش، مدتي پيش كشف حجاب نموده و به مروجان رضا پهلوي پيوسته است نيز مدعي ايفاي نقش رابط بي بي سي فارسي با تعدادي از رسانه‌ها و عناصر به اصطلاح اصلاح‌طلب داخل كشور است.
نامبرده قبلاً ارتباطاتش با خانواده يكي از سران فتنه را بر ملا كرده بود(كه در همان زمان منتشر شده بود) اخيراً هم مدعي شده كه هداياي گرانبهاي بي بي سي فارسي را به يكي از اعضاي اصلاح‌طلب شوراي شهر تقديم كرده و به او مأموريت داده تا ارتباط خانواده‌هاي كشته‌شدگان فتنه 88 را با بي بي سي فارسي برقرار نمايد!
اكنون با وجود اين همه مدعي پيدا و پنهان هدايت كننده و خط ‌دهنده به مدعيان اصلاحات، شايسته است اين گروه تكليف خود را با آن جماعت روشن كنند...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار