لحظه به لحظه با بورس؛

بورس در پایان معاملات ۸ هزار واحد ریزش کرد

شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات شانزدهمین روز از اردیبهشت ماه با افت بیش از ۸ هزار و ۲۳۶ واحدی به پله ۲۱۵ هزار و ۸۲۰ واحدی رسید.

آژیر بورس به صدا در آمد/ریزش ۳ هزار واحدی شاخص کلبه گزارش خبرنگار  بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با ریزش ۳۰۲۸.۱۸ واحدی به پله ۲۲۱ هزار و ۲۹ واحدی رسید.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فولاد، شپنا، فملی، شتران، شبندر، رمپنا و تاپیکو با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.


بیشتر بخوانید: شاخص بورس به پله ۲۲۴ هزار واحدی رسید


شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ریزش ۲۲.۰۴ واحدی به پله ۲ هزار و ۶۴۱ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۲ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۸۶۰ میلیون سهم طی ۶۱ هزار نوبت معاملاتی است.

ریزش ۸ هزار واحدی شاخص بورس

شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات شانزدهمین روز از اردیبهشت ماه با افت بیش از ۸ هزار و ۲۳۶ واحدی به پله ۲۱۵ هزار و ۸۲۰ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد ۵ هزار و ۴۶۴ سهم اوراق بهادار به ارزش ۱۴ میلیون و ۸۰۵ هزار و ۱۱۱ ریال در بیش از ۳۷۱ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۲۳۶۵ واحد، شاخص بازار دوم ۱۴۳۲۸ واحد، شاخص بازار اول ۶۵۱۰ واحد، شاخص آزاد شناور ۹۲۵۵ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۲۸۴ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۸۹۴ واحد افت را تجربه کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار