دبیرکل جهاد اسلامی: اگر حملات به غزه ادامه می‌یافت، تل‌آویو را هدف می‌گرفتیم/ احتمالا جنگی دیگر تابستان رخ می‌دهد

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد در چارچوب تلاش‌ها برای خلع سلاح مقاومت در غزه، احتمالا جنگی در تابستان رخ خواهد داد.

دبیرکل جهاد اسلامی: اگر حملات به غزه ادامه می‌یافت، تل‌آویو را هدف می‌گرفتیم/ احتمالا جنگی دیگر تابستان رخ می‌دهدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، در مصاحبه با این شبکه گفت با توجه به تلاش‌ها برای خلع سلاح مقاومت فلسطین در نوار غزه، احتمالا در تابستان جنگی رخ خواهد داد.

او گفت: در حال حاضر تلاش دشمن بر این هدف استوار است که نوار غزه را مهار کند تا بتواند گروه‌های مقاومت را در این منطقه خلع سلاح کند.  آنچه در غزه رخ داد یک تمرین نظامی با استفاده از گلوله‌های جنگی بود.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین هدف از حملات اخیر رژیم اشغالگر صهیونیستی به غیرنظامیان در نوار غزه را تحت فشار قراردادن مقاومت فلسطین دانست. النخاله گفت هدف از این تمرین، آمادگی برای یک درگیری بزرگ است که به نظرمی رسد وقوع آن قطعی است.

او افزود: گروه‌های مقاومت برای واکنش فوری علیه اشغالگران، توافق ضمنی دارند. ما با حماس در نشست قاهره حاضر بودیم در آنجا تصمیم مشترکی اتخاذ شد و آن پویا کردن اتاق عملیات مشترک با هدف پاسخ به تجاوزات رژیم اشغالگر است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی با تشکر از یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه، به دلیل همکاری کامل با گروه‌های مقاومت افزود: هرگز نمی‌پذیریم اسرائیل در پی تحمیل معادله جدیدی بر ما باشد که اساس آن هدف قرار دادن منازل فلسطینیان، آن هم بدون واکنش گروه‌های فلسطینی است.

زیاد النخاله هشدار داد: اگر درگیری اخیر در غزه ادامه می‌یافت تل‌آویو را هدف قرار می‌دادیم.

او با هشدار به اینکه راهپیمایی‌های دفاع از حق بازگشت آوارگان فلسطینی متوقف نخواهد شد، تأکید کرد: اسرائیل باید به تفاهماتی که با قاهره داشته است، پایبند باشد. در واقع در شرایط کنونی پایبندی اسرائیل به این تفاهمات موجب شده است تا ما موافقت خود را با توقف درگیری‌ها اعلام کنیم.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه تصریح کرد خواسته اساسی ما در این مرحله پایان دادن به محاصره نوار غزه و توقف تجاوزاتی است که علیه حاضران در راهپیمایی‌های دفاع از حق بازگشت آوارگان شاهد هستیم.

النخاله پیش‌بینی کرد: به نظر می‌رسد در چارچوب تلاش‌ها برای خلع سلاح مقاومت فلسطین در نوار غزه، شاهد جنگی در تابستان باشیم. در حال حاضر تلاش دشمن بر این هدف استوار است که نوار غزه را مهار کند تا بتواند گروه‌های مقاومت در این منطقه را خلع سلاح کند. در هر حال ما به عنوان گروه مقاومت آماده‌ایم با شایستگی کامل وارد نبرد پیش رو شویم ضمن اینکه تمامی محور مقاومت باید آماده دفاع از غزه باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۰۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
جناب زیاد النخاله عزیز : پیشنهاد میشود طوری برنامه ریزی کنید که محور مقاومت از چندین جبهه بصورت مشترک و همزمان و یکپارچگی در فرماندهی عمل کند درست مانند درسی که بطور غیر مستقیم اسرائیل به محور مقاومت بدون صرف هیچ هزینه ای آموزش رایگان داد و آن این است که : اگر به یاد داشته باشید در زمانیکه ارتش سنتکام آمریکا در منطقه با کمک داعش - جیش الاسلام - جبهة النصرة -
احرارالشام - القاعده.........امت عربی را در سوریه و عراق و لبنان مورد تجاوز و کشتار وحشیانه و قتل و غارت قرار داده بودند اسرائیل تمام قد و با تمام توان از این جرثومه های شیطان صفت دفاع میکرد و زخمی های آنان را مداوا و با سلاحهای پیشرفته تجهیز میکرد.حالا نوبت محور مقاومت است که با همان شیوه در جنگ بعدی از مرزهای مشترک به سوی دشمن صهیونیستی موشک باران منسجم و متحدالرویه با فرماندهی مشترک و یکدست چنان بلائی بر سر خانه سست عنکبوت بیاورید تا معامله قرن یادشان برود.......و تبدیل به شکست قرن شود...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
ننگ بر اسرائیل جنایتکار
آخرین اخبار