کمیسیون شکایات، نتایج انتخابات پارلمانی کابل را به کمیسیون انتخابات ارسال کرد

مسئولان کمیسیون شکایات انتخاباتی افغانستان اعلام کرد که آنها نتایج نهایی انتخابات پارلمانی ولایت کابل را به کمیسیون انتخابات فرستاده‌اند.

کمیسیون شکایات، نتایج انتخابات پارلمانی کابل را به کمیسیون انتخابات ارسال کردبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان کمیسیون شکایات انتخاباتی افغانستان اعلام کرد که آنها نتایج نهایی انتخابات پارلمانی ولایت کابل را به کمیسیون انتخابات فرستاده‌اند.

قاسم الیاسی، سخنگوی کمیسیون شکایات انتخاباتی گفت: کار این کمیسیون پیرامون انتخابات پارلمانی حوزه کابل روز پنجشنبه هفته گذشته تمام شده بود اما به دلیل نبود 20 درصد برگه‌های رای، روند بازشماری به تاخیر افتاد.

از سوی دیگر، عبدالعزیز ابراهیمی، معاون سخنگوی کمیسیون انتخابات نیز اظهار داشت که فیصله نهایی کمیسیون شکایات به این کمیسیون رسیده است و کمیسیون انتخابات، کار خود را مطابق با قانون، روی اعلام نتایج نهایی انتخابات پارلمانی آغاز کرده است.

معاون سخنگوی کمیسیون انتخابات افزود: دقیقا معلوم نیست چه زمانی نتایج نهایی انتخابات پارلمانی حوزه کابل اعلام می‌شود اما تلاش جریان دارد تا هرچه زودتر اعلام شود.

گفتنی است که انتخابات مجلس افغانستان با وجود چالش های مختلف، در 22 ناحیه و 14 ولسوالی کابل برگزار شد و اما با گذشت نزدیک به شش ماه، هنوز نتیجه آن اعلام نشده است.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار