دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین:

ایران گام‌های متقابل را در مقابل دولت آمریکا برداشته است

محمدرضا باهنر گفت: مسئولیت و عواقب بدعهدی‌ها بر عهده آمریکا است؛ ایران گام‌های متقابل را در مقابل دولت آمریکا برداشته است.

ایران گام‌های متقابل را در مقابل دولت آمریکا برداشته استبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رضا باهنر دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در ضیافت افطاری جامعه اسلامی مهندسین که در مجتمع آدینه برگزار شد با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه ایران اظهار کرد: برخی معتقدند که باید در مقابل تحریم مقاومت کرد و ما امید داریم که مقاومت مردم دشمنان را خسته کند. ملت ایران همچون ۴۰ سال گذشته تصمیم گرفته که مقاومت کند. امید داریم که خداوند کمک کند و صبر و شکیبایی مردم این خواب‌های آشفته استکبار را پریشان کند و به آن‌ها اجازه تعبیر ندهد.

وی افزود: ایران گام‌های اولیه را برای اقدامات متقابل در برابر آمریکا انجام داده است.

باهنر ادامه داد: مهلت دو ماهه ایران به کشور‌های عضو برجام نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی بر حق مسلم خود در توافق برجام تاکید دارد.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در سال‌های اخیر در رابطه با برجام تاکید کرد: مسئولیت و عواقب بد عهدی‌ها بر عهده آمریکا است که به تعهدات خود عمل نکرده است.

باهنر با اشاره به احتمال حضور پرشور نامزد‌های انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در دوره قبل ۱۲ هزار نفر برای ورود به مجلس ثبت نام کردند و با توجه به بررسی‌های بنده در دوره جدید ۱۵ هزار نفر ثبت نام خواهند کرد. برخی می‌خواهند قوه قضائیه، نظامیان، غیر نظامیان و همه را آماج حملات خود قرار دهند تا بتوانند وارد مجلس شوند و این موضوع باید مورد بررسی و توجه قرار بگیرد.

وی در پایان با بیان فرارسیدن ماه مبارک رمضان به عنوان ماه میهمانی خدا تصریح کرد: امید است بتوانیم از ماه مبارک رمضان حداکثر بهره را ببریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
باید مقاومت و استقامت کنیم جنگ اقتصادیست و همه باید تلاش کنیم تا پیروز شویم نباید مثل سابق سازش کرد و برجامی رو رقم زد که دشمنان فکر کنند تحریم موثره و جری بشن و هر روز بیان یه درخواستی بدن. اینقدر استقامت میکنیم تا خسته بشن و به این نتیجه برسن تحریم اثر نداره و دست از سرمون بردارن
Netherlands
ناشناس
۰۱:۱۶ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
چی بگم والا انشالله که خیر باشه این گام
آخرین اخبار