میر اسماعیلی: حداقل ۳ سهمیه برای المپیک کسب می‌کنیم

رئیس فدراسیون جودو گفت: می‌خواهیم طلسم شکنی کنیم و مدال المپیک جودو را به دست آوریم.

میر اسماعیلی: حداقل ۳ سهمیه برای المپیک کسب می‌کنیمبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، در خصوص شرایط فدراسیون جودو تا فاصله یک سال مانده تا المپیک توکیو گفت: سال سختی است و همیشه سال قبل از المپیک سال بسیار پر فشاری بوده است. برای جمع آوری امتیازات و کسب سهمیه المپیک در ابتدای سال مسابقات قهرمانی آسیا را داشتیم که البته ملی پوشان عملکرد خوبی ندارشتند. اما ملی پوشان در رنکینگ ها رتبه بالایی دارند و برنامه فدراسیون این است که رنکینگ این ملی پوشان را حفظ کند.

او تصریح کرد: تلاش مان را برای کسب سهمیه‌های بیشتر انجام می‌دهیم، اما با توجه به این که امتیازات در ۲ سال بعد از المپیک نیمی از بحث کسب سهمیه محسوب میشود باید توجه داشت در مسابقات چین که اوایل مرداد برگزار می‌شود دیگر از آن جا به بعد همه امتیازات محسوب می‌شود و بعد از آن نیز یک اردو مشترک خواهیم داشت.

میر اسماعیلی در خصوص برنامه‌های مجید زارعیان سرمربی تیم ملی جودو گفت: برنامه‌هایی که زارعیان ارائه داده است را تا پایان تقویم ۲۰۱۹ ادامه می‌دهیم و تلاش می کنیم تا در مسابقات بیشتری شرکت کنیم و امتیازات خوبی را نیز جمع کنیم.

او در خصوص سعید مولایی جودو کار تیم ملی گفت: مولایی شرایط بسیار خوبی دارد و مدال‌های بسیار خوبی را نیز بدست آورده است. اصلی‌ترین امید ما برای مدال المپیک مولایی است و محجوب و بریمان لو نیز در این چند سال تلاش بسیار زیادی انجام داده اند و خودشان را در رنکینگ بالا نکه داشته اند. امیدوارم که این ۲ سهمیه را نگه داریم و حتما با این همدلی که در فدراسیون به وجود آمده است در ۲۰۲۰ طلسم شکنی می‌کنیم و اولین مدال المپیکی را به دست می‌آوریم.

او درخصوص اینکه پیش بینی می‌شود چند سهمیه المپیک در جودو به دست آوریم گفت: ما ۲ سهمیه را تا اینجا به صورت قطعی داریم و یک سهمیه دیگر نیز به احتمال ۸۰ درصد می‌توانیم به دست بیاورم، اما تلاش می کنیم دیگر ملی پوشانی که در اردو حضور دارند را به مسابقات اعزام کنیم که در آن جا بتوانند برای کسب سهمیه المپیک تلاش کنند.

او اضافه کرد: ملی پوشان اگر در مسابقات مدال کسب کنند؛ روی آن‌ها می‌شود سرمایه گذاری کرد، چون تا فاصله بیش از یک سال مانده تا المپیک به تعداد سهمیه اضافه می‌شود و به طور قطعی می‌توان گفت که ۳ سهمیه را می‌توانیم به دست آوریم وتلاش را برای کسب سهمیه چهارم می‌گذاریم.


بیشتر بخوانید:

توصیه های علی آبادی، دلیریان و مشتاقی به سرپرست جدید فدراسیون کشتی

اسماعیل پور: ۳ ماه دیگر به میادین بر می‌گردم / هزینه‌های جراحی را از جیب پرداخت کردم

غلامرضا محمدی ۳۰ آزادکار را به اردوی تیم ملی دعوت کرد


انتهای پیام/

صحبت های میراسماعیلی در خصوص جودو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار