یک گام تا هت تریک قهرمانی شاگردان برانکو در لیگ برتر/ سرخپوشان بهترین ها را درو می‌کنند؟

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته سی ام رقابت‌های لیگ برتر باید به مصاف پارس جنوبی جم برود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته سی ام و پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های پارس جنوبی و پرسپولیس تهران در جم به مصاف هم می‌روند و سرخپوشان درصدد هستند تا ۳ امتیاز بازی را کسب کنند و به هت تریک قهرمانی در لیگ برتر برسند که این مهم با یک تساوی هم امکان پذیر می‌شود.

پنج شنبه شب آخرین دیدار شاگردان برانکو ایوانکوویچ در لیگ هجدهم برگزار می‌شود و یاران سید جلال حسینی می‌توانند سومین متوالی قهرمانی‌شان را جشن بگیرند که این منتهی به تساوی و یا پیروزی رو در روی شاگردان مهدی تارتار است.

یک گام تا هت تریک قهرمانی شاگردان برانکو در لیگ برتر/ سرخپوشان بهترین ها را درو می‌کنند؟

تا حدود زیادی قهرمانی شاگردان برانکو در لیگ هجدهم قطعی شده، اما یک دیدار حساس دیگر برای این تیم باقی مانده است تا سرخپوشان سومین قهرمانی متوالی شان را جشن بگیرند. اگر شاگردان برانکو مقابل زردپوشان جنوب کشور به پیروزی یا تساوی برسند برای سومین بار پیاپی قهرمان خواهد شد و هت تریک می‌کنند.

پرسپولیس برای این مسابقه محرومی ندارد، اما بشار رسن، محمد انصاری و حسین ماهینی مصدوم هستند و به دیدار با پارس نمی‌رسند. البته علیرضا بیرانوند با توجه به پشت سرگذاشتن دوران محرومیت به دیدار رو در روی پارس جنوبی می‌رسد و انتخاب اصلی برانکو برای پست دروازه بان است.

پرسپولیسی‌ها در ۲ فصل گذشته با ۶۴ و ۶۶ امتیاز به قهرمانی رسیدند و اگر رو در روی پارس جنوبی به پیروزی برسند، ۶۱ امتیازی می‌شوند و نمی‌توانند رکورد خود را تکرار یا ارتقا دهند. در حال حاضر شاگردان مرد کروات با کسب ۵۸ امتیاز در صدر جدول لیگ هستند و سپاهان اصفهان، استقلال تهران، پدیده شهر خودرو و تراکتورسازی در رده‌های بعدی قرار دارند و به جز شاگردان امیر قلعه نویی که شانس قهرمانی دارند، دیگر تیم‌ها برای کسب سهمیه آسیا با یکدیگر می‌جنگند.

یک گام تا هت تریک قهرمانی شاگردان برانکو در لیگ برتر/ سرخپوشان بهترین ها را درو می‌کنند؟

البته سرخپوشان به جز قهرمانی در لیگ هجدهم و کسب سومین قهرمانی پیاپی می‌توانند جوایز انفرادی را هم درو کنند. برانکو برای سومین سال متوالی قهرمان می‌شود و می‌تواند مقام نخست جام حذفی را بدست آورد و نامزد دریافت بهترین مربی فصل است. از سویی دیگر علیرضا بیرانوند با ۱۵ کلین شیت در رده نخست برترین دروازه بانان فصل است و اگر رو در روی یاران محمدنوری دروازه اش را بسته نگه دارد، آقای کلین شیت لیگ هجدهم خواهد شد.

همچنین درحال حاضر علی علیپور با ۱۴ گل زده همراه با لوسیانو پریرا از فولاد خوزستان در رده دوم برترین گلزنان لیگ هجدهم قرار دارد و فاصله اش با استنلی کی روش از سپاهان یک گل است که اگر بتواند مانند بازی رفت دبل (به ثمر رساندن ۲ گل در یک بازی) کند، مانند سال گذشته ٖٖآقای گل خواهد شد.

همچنین پرسپولیس با خط دفاعی مستحکمی که دارد (سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد نادری و مهدی شیری)  تنها در لیگ ۱۴ گل دریافت کرده و پس از استقلال تهران، بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد.

یک گام تا هت تریک قهرمانی شاگردان برانکو در لیگ برتر/ سرخپوشان بهترین ها را درو می‌کنند؟

البته پارس جنوبی جم هم حریف دست و پا بسته‌ای نیست و در ۲۹ هفته گذشته با هدایت تارتار، ۷ برد و ۹ تساوی را کسب کرده و در ۱۳ بازی متحمل شکست شده است. این تیم در ۶ بازی گذشته خود تنها یک پیروزی را بدست آورده و سه بار نیز شکست خورده است تا هواداران پرسپولیس امید زیادی به کسب امتیاز رو در روی این تیم داشته باشند.

دیدار این ۲ تیم، پنجشنبه از ساعت ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

طارمی به پرسپولیس نزدیک شد

طلسم ۳۴ هزار ثانیه‌ای علی علیپور شکست

آیا تاریخ برای پرسپولیس تکرار می‌شود؟

پیشگویی‌های آقای کروات درست از آب درآمد/ جام به جم رسید


انتهای پیام/

پرسپولیس به مصاف پارس جنوبی می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
زنده باد پرسپوليس
Iran (Islamic Republic of)
فرزند انقلاب
۱۲:۰۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
اگر تیم من نتونه حتی یک مساوی از پارس بگیره و سپاهان ببره یعنی لیاقت قهرمانی نداشته و ادعا نخواهم کرد که لیاقتش رو نداشت...... همانطور که الآن میگم جز پرسپولیس تیمی لیاقت صدر نشینی ندار چون چند هفته است پرسپولیس خوب نتیجه نگرفته با این وجود هیچ تیمی نتونسته جایگاهش رو بگیره
اگر استقلالیها بگن اشتباه داوری در بازی قبلی مارو کنار زد منم میگم کاش در بازیهای قبلی هیچ اشتباه داوری در هیچ مسابقه ای نبود تا الآن قهرمان بودیم.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
استقلال کجا جام کجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
این جامهایی که شماگرفتید چند؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
اره والا تيم فقط پرسپوليسسسسسسسسسسسسس
-
ناشناس
۱۰:۳۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
واقعاً حقشه پرسپولیس از بهترین تیم های آسیاست به امید موفقیت هر چه بیشتر این تیم که محبوب ترین تیم باشگاهی در ایران است در عرصه های مختلف
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۹:۵۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
این حق تیمهای دیگراست اصلاحقش نیست.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۱:۵۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
اگر داور پنالتی دیگر انجام شده روی بودیمیر را هم میگرفت اون اشتباه در بازی استقلال هم انجام نمیشد الان استقلال از کورس قهرمانی کنار کشیده بود. اگر واقعا بیایند و تمامی اشتباهات انجام گرفته به نفع و ضرر چند تیم بالای جدول را در طول مسابقات بررسی کنند. تازه خواهید فهمید که چه کسی حقش است یا چه کسی حقش نیست.در چند بازی باید دفاع استقلال اجراج میشد و به لطف داوران اخراج نشد. در چند بازی باید به نفع پرسپولیس پنالتی اعلام میشد که نشد. یا نباید پنالتی اعلام میشد که شد مثل بازی فولاد و سپیدرود که داور اعلام نکرد ولی داور پشت دروازه با اینکه دید خوبی هم نداشت اعلام کرد یا در همان بازی داور اعلام پنالتی کرد ولی داور پشت دروازه رد کرد. من به عنوان طرفدار پرسپولیس فقط بازی پرسپولیس را میبینم و اگر وقت کنم بازی استقلال و تمام بازیهای تیم رقیب را نمیبینم که چه اتفاقاتی افتاده و اگر با تعصب بخواهم قضاوت کنم اون موقع میگم که تمام اشتباهات فقط به ضرر تیم من است ولی در حالی که اینطور نیست شاید بدتر از ان برای تیم دیگر اتفاق افتاده و من ندیدم. الآن هم معلوم نیست کی قهرمانه شاید سپاهان پس با منطق افراد مثل شما ما باید بگیم سپاهان با کمک دستهای پشت پرده قهران شده. اگر تیم من به پارس جنوبی ببازد و سپاهان بازیش را ببرد از نظر من و امثال من تیمم لیاقت قهرمانی را نداشته و به سپاهانیها تبریک میگویم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
شما یه رمان بنویس استعداد داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
قهرمانی به چه قیمتی؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
پرسپولیس قهرمانه، جام رو بدید بریم دیگه
آخرین اخبار