فرمانده مرزبانی کشور:

امنیت به خوبی در مرز‌های ایران اسلامی برقرار است

فرمانده مرزبانی کشور وجود امنیت را در مرز‌های کشور با توجه به تهدید‌های موجود از سوی دشمنان، خوب عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سردار قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی کشور گفت: بعد از چین و روسیه، کشور ما بیشترین همسایگان را دارد؛ به رغم تهدید‌های موجود پیرامون مرز‌های کشور، امنیت خوبی داریم و این به برکت ارتباط رهبری و ملت است و ما را شکست ناپذیر کرده و نقطه قوت ما است.

وی افزود: مرز‌ها به دلیل وجود مرزنشینان و مرزبانان در امنیت است و  رهبر معظم انقلاب در بیانات خود می‌فرمایند که مرزبانان و شهدای آن‌ها مظلوم هستند.

سردار رضایی با اشاره به وجود تعامل در مرزهای شمالی کشور تصریح کرد: به رغم فتنه‌های عمیق، روابط بسیار خوبی با ترکیه و عراق داریم و در بحث اربعین نیز همکاری بسیار خوبی صورت می‌گیرد. در مرز‌های شمالی نیز همکاری و تعامل برقرار است. در حوزه پاکستان و افغانستان نیز کار‌های بسیار خوبی انجام شده و تلاش ما نیز برای مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر با قدرت ادامه دارد.

فرمانده مرزبانی کشور ادامه داد: تأثیر روابط دیپلماتیک در امنیت مرز‌های کشور مشهود است و با همتا‌های خود در کشور‌های همسایه همکاری بسیار خوبی داریم و با وجود تمام سختی‌ها و شرایط سخت خدمت در مرز. مرزبانان ما با روحیه دفاع مقدسی از مرز‌های کشور پاسداری می‌کنند.

فرمانده مرزبانی کشور خطاب به نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: انتظار داریم با نفس‌های گرم خود ما را رهنمود کرده و در جایگاه نماینده، ولی فقیه و نماینده رهبر انقلاب برای مرزبانان مطالبه گر باشید.

حجت الاسلام سید نبی موسوی فرد ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز نیز بیان داشت: مرزبانی توفیق بزرگی است چرا که مشمول دعای امام سجاد و ائمه اطهار هستید و  چند دعا پشت سر شما است از جمله دعای پیامبر (ص) دعای امام سجاد (ع) و افتخار بزرگی نصیب شما شده است.

گفتنی است: مسئولان مرزبانی ناجا و مرزبانی خوزستان با حضور در بیت نماینده جدید، ولی فقیه در خوزستان انتصاب حجت الاسلام موسوی فرد را تبریک گفتند.

انتهای پیام/م

برقراری امنیت در مرزهای کشور

برچسب ها: قاچاق ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.