حسینی: سال سختی را پشت سر گذاشتیم/ خیلی‌ها دوست شده بودند تا به پرسپولیس ضربه بزنند/ تیم‌های دیگر هرکاری خواستند، انجام دادند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص به پایان رسیدن رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: ابتدا از هواداران به خاطر حمایت شان تشکر می‌کنم و قهرمانی پرسپولیس را به آن‌ها تبریک می‌گویم، این کمترین کاری بود که بازیکنان و اعضای تیم انجام دادند. خدا را شکر می‌کنم با وجود اینکه سال سختی را پشت سر گذاشتیم، اما در نهایت در کنار هواداران قهرمانی را جشن گرفتیم.

حسینی: سال سختی را پشت سر گذاشتیم/ خیلی‌ها دوست شده بودند تا به پرسپولیس ضربه بزنند/ تیم‌های دیگر هرکاری خواستند، انجام دادند

کسب قهرمانی سخت است، اما مانند همیشه می‌گویم که نگه داشتن آن سخت‌تر است

او در ادامه افزود: کسب قهرمانی سخت است، اما مانند همیشه می‌گویم که نگه داشتن آن سخت‌تر است. روز‌های اول در فصلی که گذشت یکی از سخت‌ترین سال‌های ما بود، زیرا بازی‌های آسیایی را داشتیم و تمرکزمان روی آن مسابقات بود. اعضای تیم تلاش بسیاری کردند و با  پنجره نقل و انتقالاتی بسته کار بزرگی را انجام دادند، اما متاسفانه در گام آخر لیگ قهرمانان کم آوردیم.

مدیران تیم‌های دیگر فکر می‌کنند با حرف ها‌ی شان می‌توانند اشتباهات‌شان را گردن تیم‌های دیگر بیاندازند

کاپیتان پرسپولیس در مورد اعتراضات اظهار کرد: حرف من این است که وقتی کمیته‌های اخلاق و انضباطی ورود نمی‌کنند هرکسی که به خواهد صحبت می‌کند. اگر قرار است صحبت کنیم ما از همه بیشتر حرف داریم. هر کسی در مورد هر مسئله‌ای صحبت می‌کند. مدیران تیم‌های دیگر فکر می‌کنند با حرف ها‌ی شان می‌توانند اشتباهات‌شان را گردن تیم‌های دیگر بیاندازند. ما پنجره بسته داشتیم و در نیم‌فصل ۲-۳ بازیکن به ما اضافه شد و دیدید که نتوانستند با پرسپولیس هماهنگ شوند. ما کار سختی داشتیم که کنار هواداران پشت سر گذاشتیم.

خیلی‌ها با هم یار و دوست شده بودند تا به پرسپولیس ضربه بزنند

وی خاطرنشان کرد: در اوج بازی‌های آسیایی و لیگ برتر بحث تیم ملی بود که خیلی‌ها با هم یار و دوست شده بودند تا به پرسپولیس ضربه بزنند. پس از آن همه دوست بودند که به پرسپولیس ضربه بزنند. بچه‌های ما کار بزرگی انجام دادند و سپاسگزار هواداران هستیم. این قهرمانی کمترین کاری بود که برای آن‌ها انجام دادیم.

ضربه‌ای که به پرسپولیس زدند، بیشتر از همه‌ی تیم‌ها بود

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود، مقامات ورزشی پشت پرسپولیس هستند، گفت: ضربه‌ای که به پرسپولیس زدند، بیشتر از همه‌ی تیم‌ها بود. ما بازیکنی نتوانستیم جذب کنیم، اما همه‌ی تیم‌ها هر کاری که خواستند انجام دادند و هر صحبتی که خواستند، کردند. در روز‌ها و ماه‌های آینده می‌بینید که بازیکنان ما هم حرف‌های زیادی دارند، همه چیز را می‌گویند و کوتاه نمی‌آیند.

حسینی: سال سختی را پشت سر گذاشتیم/ خیلی‌ها دوست شده بودند تا به پرسپولیس ضربه بزنند/ تیم‌های دیگر هرکاری خواستند، انجام دادند

علیرضا بیرانوند و همه‌ی بازیکنان پرسپولیس آماده بازی هستند

حسینی درباره صحبت‌های علیرضا بیرانوند که بیان کرد، نمی‌خواهند جام حذفی را به پرسپولیس بدهند، اظهار کرد: علیرضا بیرانوند و همه‌ی بازیکنان پرسپولیس آماده بازی هستند. ما روز دوشنبه مقابل السد بازی سختی داریم، زیرا آن‌ها تیم کاملی هستند. تمرکز ما روی بازی با السد است و بعد از آن با تمام قوا آماده می‌شویم برای بازی با سپاهان و به مسائل حاشیه‌ای کاری نداریم. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که آماده بازی با سپاهان شویم.

برانکو حق داشت، چون حدود هفت - هشت ماه بود که دریافتی نداشت

او در مورد ناراحتی برانکو از پرداخت نشدن مطالباتش در هفته‌های آخر لیگ تصریح کرد: مشکلات زیادی ما را اذیت کرد، اما هدف و تمرکز ما روی قهرمانی بود و در نهایت توانستیم قهرمان شویم. برانکو حق داشت، چون حدود هفت - هشت ماه بود که دریافتی نداشت و به باشگاه هم گفته بود. البته باشگاه هم از نظر تهیه ارز مشکل داشت و به سختی این مبلغ را فراهم کرد.

دریافتی ما در حال حاضر حدود ۶۰ تا ۶۵ درصد از مبلغ قراردادمان است

حسینی ادامه داد: با این مشکلات، اما خیلی از تیم‌ها خیلی راحت بازیکن خارجی می‌گرفتند و راحت بازیکن و مربی‌شان را جابه‌جا می‌کردند و کسی درباره این موضوعات صحبت نمی‌کرد. دریافتی ما در حال حاضر حدود ۶۰ تا ۶۵ درصد از مبلغ قراردادمان است، اما عرب و هیئت مدیره هم تلاش می‌کنند و نمی‌دانم این مشکلات حل می‌شود یا نه.

امیدواریم مدیریت باشگاه و هیئت مدیره بتوانند کارشان را به درستی انجام دهند

مدافع سرخپوشان در پایان گفت: نمی‌توانیم در حال حاضر به این مسائل ورود کنیم و تمرکزمان را از دست بدهیم، اما امیدواریم مدیریت باشگاه و هیئت مدیره بتوانند کارشان را به درستی انجام دهند و جوابگوی مسائل باشند. همچنین فکر نمی‌کنم این امکان وجود نداشته باشد که استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند.


بیشتر بخوانید:

پیام تاج بابت پایان یافتن رقابت های لیگ برتر فوتبال

داوران دیدار پرسپولیس و السد قطر مشخص شدند

پاداش میلیاردی کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس


انتهای پیام/ 

اظهارات سید جلال حسینی در مورد پایان لیگ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
دمت گرم حرف حق رو زدی داداشیا با هم دست به یکی کرده بودند که با هوچی گری تیم رو به حاشیه ببرند ولی خوشبختانه موفق نشدند جالبیش اینه هر کسی روی چیزی بیشتر تاکید میکرد که خودش متهم اصلی به اون قضیه بود
آخرین اخبار