الماسخاله: با برگزاری فینال جام حذفی در مشهد مخالفیم/ سازمان لیگ همدان را به جای مشهد انتخاب کند

رئیس هیئت فوتبال استان گیلان گفت: به دلیل شانس کسب سهمیه توسط تیم پدیده با برگزاری این دیدار در مشهد مخالفیم.

قربانعلی الماسخانه رئیس هیئت فوتبال استان گیلان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص میزبانی ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد از دیدار فینال رقابت های جام حذفی اظهار کرد: از طرف هیئت فوتبال  استان و باشگاه داماش نسبت به برگزاری  فینال جام حذفی در شهر مشهد اعتراض داریم.

او در ادامه افزود: با توجه به کسب رتبه چهارم  این دوره از رقابت های لیگ برتر  توسط پدیده، این تیم شانس بالایی جهت حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را دارد  و با توجه به اینکه این دیدار در ورزشگاه خانگی پدیده شهر خودرو برگزار می شود تماشاگران مشهدی  قطعا از یکی از  تیم های پزسپولیس  یا سپاهان را حمایت می کنند و این کاملا به ضرر تیم فوتبال داماش خواهد بود.

رئیس هیئت فوتبال استان گیلان ادامه داد: در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست  و احتمال قهرمانی تیم فوتبال داماش در فینال جام حذفی وجود دارد  و به همین علت از مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواهان اجرای عدالت و تغییر محل بازی هستیم.

وی در ادامه از شهر همدان به عنوان شهر پیشنهادی  برای برگزاری دیدار پایانی رقابت های جام حذفی نام برد و افزود: مسئولان سازمان لیگ شهر همدان را به عنوان یک شهر بی طرف  برای برگزاری فینال جام حذفی انتخاب کنند تا در  ظلمی در حق تیم داماش صورت نگیرد.

 الماسخاله تصریح کرد: در تماس هایی که با فتاحی مسئول برگزاری سازمان لیگ داشتم ، از او خواستم طوری تصمیم گیری کند که حق نماینده رشت و هواداران این تیم ضایع نشود. با وجود تلاش ها ی مسئولان این تیم برای تغییر محل بازی پایانی جام حذفی اما هنوز نمی توان گفت داماشی ها به طور قطعی در این مسابقه حاظر خواهند شد.


بیشتر بدانید:

تازه وارد‌ها آماده حضور در لیگ آزادگان

میزبان فینال جام حذفی را نتیجه دیدار سپاهان - پرسپولیس مشخص می‌کند

فغانپور: پیگیر حق رشد علیرضا جهانبخش هستیم/ برایتون و نایمخن هر کدام سهم خودشان را دارند


اظهارات رئیس هیئت فوتبال استان گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار