میرزایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فراکسیون امید شنبه درباره کاندیدا‌های هیئت رئیسه جمع‌بندی می‌کند/ عوامل بیرونی بر چگونگی تصمیم تأثیرگذار است

عضو کمیته انتخابات هیأت رئیسه از ارائه گزارش نهایی این کمیته به هیأت رئیسه فراکسیون امید خبر داد.

فراکسیون امید شنبه درباره کاندیدا‌های هیئت رئیسه جمع‌بندی می‌کند/ عوامل بیرونی بر چگونگی تصمیم تأثیرگذار استجلال میرزایی عضو کمیته انتخابات هیأت رئیسه مجلس فراکسیون امید در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری  جلسات متعدد این کمیته گفت: کمیته انتخابات گزارش نهایی خود را امروز به هیأت رئیسه فراکسیون امید ارائه کرد.

وی تصریح کرد: شورای مرکزی فراکسیون امید هم امروز صبح درباره انتخابات هیأت رئیسه مجلس جلسه تشکیل داد و روز شنبه صبح طی جلسه‌ای جمع‌بندی نهایی درباره کاندیداها و نحوه تصمیم گیری درباره انتخابات هیأت رئیسه انجام می شود.

میرزایی با بیان اینکه هنوز بر روی نام کاندیداها به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم اظهار کرد: این موضوع مطرح شده که برای تمام سطوح هیأت رئیسه یک کاندیدا معرفی کنیم، البته عواملی مانند پیشنهادات دیگر فراکسیون‌ها و تصمیمات آن‌ها بر روی نظر نهایی فراکسیون امید تأثیرگذار خواهد بود.

عضو کمیته انتخابات هیأت رئیسه فراکسیون امید با تأکید بر اینکه عوامل بیرونی هم بر روی چگونگی تصمیم گیری بر این انتخابات تأثیرگذار است گفت: نتیجه نهایی درباره گزینه‌های فراکسیون امید یک روز قبل از انتخابات یعنی 4 خرداد ماه مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا عارف برای ریاست مجلس کاندیدا می‌شود بیان کرد: این موضوع مطرح شده و کمیته انتخابات این پیشنهاد  را داده است اما هنوز مجمع عمومی فراکسیون امید جمع بندی نهایی را انجام نداده است.

گفتنی است ۵ خرداد ماه انتخابات هیأت رئیسه مجلس برگزار می‌شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار