منزوی: در جریان نقل و انتقالات نیستم/ برنامه استقلال برای فصل آینده مشخص شده است

عضو هیئت مدیره استقلال گفت: در جریان نقل و انتقالات استقلال نیستم، اما فرهاد مجیدی لیست بازیکنان ورودی برای سال بعد را به مدیرعامل داده است.

عضو هیئت مدیره استقلال: مجیدی به فتحی لیست داده است / برنامه استقلال برای استارت در فصل اینده مشخص شده استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کامران منزوی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران گفت: معاونت ورزشی باشگاه با ۱۵ گزینه مذاکره کرده و در نهایت قرار شد کمیته فنی تایید کند و سپس نفرات به اعضای هیئت مدیره اعلام شوند، اما تا به امروز چیزی به ما اعلام نشده است.

نمی‌شود با احساسات هواداران بازی کرد

او درباره اینکه آیا استقلال با پرداخت ۳۶۴ هزار دلار به پروپچیچ و ۷۵۰ هزار دلار به شفر می‌تواند مربی خارجی جذب کند گفت: اینجا استقلال است و هواداران برایشان چک بازیکن و آمدن فلان بازیکن از خرج روزانه خودشان هم مهم‌تر است بنابراین نمی‌شود با احساسات آن‌ها بازی کرد و باید برنامه داشت و کار کرد. اگر لازم باشد مربی خارجی بیاید باید صرفه جویی شد.کاشکی می‌شد محمد تقوی، محمود فکری، فرهاد مجیدی، نیکبخت واحدی، پاشازاده و علی سامره را گرد هم آورد و یک مدیر هم بالای سر این افراد قرار می‌گرفت و خودشان بهترین تیم را می‌ساختند. متاسفانه گرد آوری ما استقلالی‌ها کنار هم سخت است.

منزوی گفت: استقلال طلبی را از فیفا دارد که تاج هماهنگ کرده و طلب این بازیکن پرداخت می‌شود و شفر هم باید توافق کند. منتظر گزارش هستیم، اما همه این موارد باعث نمی‌شود استقلال فصل آتی خوب بسته نشود و نباید بگذاریم این اتفاق رخ دهد.

برنامه استقلال برای شروع فصل آینده مشخص است

او درباره برخی اتفاقات که باعث شد استقلال فصل گذشته با مشکل مواجه شود گفت: من مدیر اجرایی نیستم.  برای فصل اردو پیش بینی شده است. بازی دوستانه هم مشخص شده و تمرینات دنبال می‌شود و تا تاریخ مشخصی امسال باید نقل و انتقالات تمام شود تا تمرینات با حضور تمام بازیکنان انجام شود. آرزو داریم ۲۵ خرداد تمرینات با تمام بازیکنان جدید و قدیم آغاز شود.

منتظری حتما چیزهایی دیده که این حرف‌ها را زده است

منزوی درباره مصاحبه منتظری و نفراتی که به عنوان دشمن مطرح شده گفت: من نمی‌دانم منظور منتظری چه کسی بوده، اما او بازیکن قدیمی است و به طور حتم چیز‌هایی را دیده که حرف زده است. چه کسی حاضر است به باشگاه استقلال ضربه بزند؟ مباشری و خطیر فقط در باشگاه هستند و فرد دیگری علیه باشگاه حرف نمی‌زند. من مرده باشم که با ۴۰ سال سابقه استقلالی بودن کسی بخواهد در خارج از باشگاه از اختیارات ما بیش‌تر داشته باشد و بخواهد تصمیم بگیرد.

منزوی ادامه داد: نقش کمیته فنی پر رنگ‌تر شده است. پارسال تمام شد و یک نفر نمی‌تواند مطلق باشد. مثل اینکه مدیر عامل اختیار داشته باشد و اعضای هیئت مدیره نظری ندهند. پارسال هم تاوان دادیم و ۳ جام را از دست دادیم.

مجیدی به فتحی لیست داده است

او گفت: در جریان نقل و انتقالات نیستم. لیست را مجیدی در اختیار فتحی قرار داده است و چیزی به هیئت مدیره ارائه نداده است. ما مدعی اساسنامه هستیم و درباره جدایی منشا و تمدید قرارداد چیزی به ما اعلام نکردند. در فوتبال همه چیز افشا می‌شود و هیچ کدام از اعضا خبری از تمدیدی‌ها نداریم. استقلال فقط باید قهرمان شود و مهم‌ترین هدف این است که این تیم قهرمان شود و همه شرایط باید محیا شود و ما هم تلاش کنیم وگرنه به درد لای جرز دیوار خواهیم خورد.


بیشتر بخوانید:

حساب کتاب شفر برای شکایت تکمیل شد

مدیرعامل استقلال راهی امارات شد

آیا برای انتخاب سرمربی استقلال خط قرمزی وجود دارد؟


انتهای پیام/

صحبت‌های کامران منزوی درباره باشگاه استقلال تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار