تقویت زیرساخت های ورزش محلات با هدف توسعه

شهردار همدان گفت: زیرساخت‌های ورزش در محلات مختلف شهر تقویت می‌شود.

تقویت زیرساخت های ورزش محلات با هدف توسعهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،عباس صوفی شهردار همدان، گفت: زیرساخت های ورزش در محلات مختلف شهر هر چند شرایط مطلوب دارد اما باتوجه به حجم فعالیت ها و گرایش مطلوب شهروندان، توسعه و تقویت می شود.
وی ادامه داد: امروزه ورزش محلات همدان از جایگاه مطلوبی برخوردار است و حمایت همه جانبه از این حوزه داریم.

وی اظهار داشت: هم اکنون ایجاد زیرساخت و بهسازی ۱۲ زمین فوتبال در محلات مختلف شهر همدان در حال انجام است و فصل جدید مسابقات این رشته ورزشی نیز در سطح بسیار کیفی تری برگزار می شود.

صوفی با اشاره به اینکه در رشته های مختلف شاهد برگزاری المپیاد ورزش محلات هستیم، گفت: این مسابقات کمک شایانی به رشد ورزش در سطح همدان و شکوفایی استعدادهای گمنام می کند.

شهردار همدان در خصوص به منع شهرداری ها در ورود به ورزش حرفه ای گفت: ورزش حرفه ای تعریف خاص خودش را دارد و به عنوان مثال لیگ برتر فوتبال کشور حرفه ای محسوب می شود.

ویخاطرنشان کرد: با این حال فعالیت در لیگ های پایین تر فوتبال حرفه ای به شمار نمی رود و نیمه حرفه ای و آماتور تعریف شده است.
شهردار همدان با اشاره به اینکه سال قبل در حد توان به رشته های مختلف ورزشی کمک شده است، اضافه کرد: هدف مجموعه شهرداری همدان فراگیر شدن ورزش در بین آحاد جامعه است.
انتهای پیام/ج

زیرساخت های ورزش در محلات مختلف شهر تقویت می شود

برچسب ها: شهرداری ، ورزش محلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.