توزیع ۴۲۵ تن آرد یارانه‌ای در فاروج

سرپرست فرمانداری فاروج گفت: ماهانه ۴۲۵ تن آرد یارانه‌ای بین واحد‌های خبازی شهرستان فاروج توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مسعود صادق تیتکانلو سرپرست فرمانداری فاروج با اشاره به صف‌های طولانی نانوایی‌ها وکمبود نان در چند روز اخیر گفت: این میزان سهمیه به جز میزان آردی است که بین ۵ واحد آزاد پز شهرستان توزیع می‌شود و بر اساس جمعیت حدود ۵۰ هزار نفری شهرستان، سرانه آرد مصرفی ۸.۶ کیلوگرم است که این با سرانه شهر‌های هم جوار برابر است و هیچ کمبود یا کاهشی نسبت به ماه یا سال قبل نداریم.

تیتکانلو با بیان این که هیچ برنامه‌ای برای کاهش آرد در این شهرستان نداریم، افزود: ۸۱ واحد خبازی در شهرستان و ۲۲ واحد در شهر فاروج فعالیت دارند و با توجه به موقعیت شهرستان به خاطر نبود کمربندی و تردد زیاد مسافران، سرانه آرد مصرفی ۱۱ کیلوگرم و این میزان نسبت به سرانه کل شهرستان بسیار بالاست.

وی گفت: شهروندان در ایام ماه مبارک رمضان برای دریافت نان تازه مجبور به حضور در صف‌های طولانی شده اند و در ماه‌های آینده نظارت بیشتری انجام خواهد شد تا این مشکل رفع شود.

وی خاطر نشان کرد: در یک مقطع زمانی، صدور پروانه تأسیس نانوایی بیش از حد نیاز شهرستان بود که با توجه به جمعیت ۱۲ هزار نفری، سهمیه آرد نانوایان پاسخگوی ساعت پخت قانونی آن‌ها نیست و باید مدیریت و نظارت بیشتری برای رفع مشکلات مطرح شده انجام شود.
انتهای پیام /ط


توزیع ۴۲۵ تن آرد یارانه‌ای

برچسب ها: فرمانداری ، مسافران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.