حجت الاسلام تویسرکانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

انعقاد قرارداد برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در مناطق سیل زده

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: انعقاد قراردادی برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در مناطق سیل زده صورت گرفت.

حجت الاسلام محمدرضاتویسرکانی نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه توسعه شهرک‌های صنعتی در برنامه‌های دولت است، اظهار کرد: دولت طبق برنامه ۵ ساله‌ای که دارد می‌تواند خیلی از ناامنی‌ها را از بین ببرد.

وی ادامه داد: دولت می‌تواند با فراهم کردن زمینه اشتغال جوانان، زمینه رضایت مردم را از عملکرد مسئولین بدست آورده و دشمن را از داشتن برنامه‌های خاص در آن مناطق نا امید کند.

حجت الاسلام تویسرکانی درباره اقدامات سازمان بسیج برای سیل زدگان استان‌ها افزود: مجموعه بسیج در موضوع سیل در مرحله اول اقدام به لایروبی، کمک رسانی، امدادو نجات کردند.

نماینده، ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه مجموعه بسیج در مرحله بعدی به بازسازی در مناطق سیل زده پرداختند، ادامه داد: پس از اتمام مرحله ترمیم و بازسازی، انعقاد قراردادی برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در مناطق سیل زده صورت گرفت.

وی تصریح کرد: در کنار اقدامات صورت گرفته در مناطق سیل زده، نیرو‌های بسیج اقدامات فرهنگی و معنوی را هم انجام می‌دهند که شامل سخنرانی، برگزاری مسابقات، توزیع امکانات و محصولات فرهنگی در بین سیل زدگان، موجب نشاط و شادمانی در بین مردم می‌شوند تا آثار تلخ این سیل از ذهن مردم پاک شود.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۴ خرداد ۱۳۹۸
برای جوانان بیکار شغل وکار بدهید