ضد و نقیض‌های مدیر استقلال و بازگشت به عقب

مدیر باشگاه استقلال تهران در روز‌های اخیر به دنبال جذب سر مربی خارجی است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شنیده می شود مدیر باشگاه استقلال به همراه معاونش عازم کشور ترکیه برای مذاکره با استراماچونی است و احتمال حضور او در استقلال افزایش یافته است.

فتحی مدیر عامل باشگاه استقلال تهران در روز های گذشته و بعد از انتشار خبر مذاکره با استرا ماچونی در اقدامی عجیب این موضوع را گمانه زنی رسانه ها دانست و ماجرا را تکذیب کرد.

امروز عضو کمیته فنی باشگاه استقلال استراماچونی را گزینه نزدیک به استقلال خواند و در نهایت شنیده می شود فتحی برای مذاکرات نهایی راهی ترکیه شده است.

این رفتار باشگاه استقلال در قبال تکذیب اخبار نقل و انتقالاتی آنهم از سوی مدیر باشگاه قابل توجیه نیست و شاید استقلال در سال های اخیر بیشترین آسیب را از همین ناحیه خورده است.

لا پوشانی و تکذیب خبر جذب منشا و فروش صیاد منش و ... نشان از یکدست نبودن مدیران استقلال در بحث نقل و انتقالات است .

استقلال به احتمال فراوان با استراماچونی به توافق می رسد اما تکذیب های غیر اصولی در باشگاه استقلال سردرگمی و استرس را نزد هواداران این تیم افزایش می دهد و به همین دلیل است که آبی های پایتخت چندین فصل است که روز های خوش را تجربه نکرده اند و کمی صداقت با هواداران فشار را از روی خود مدیران استقلال هم بر می دارد.

مظلومی در مصاحبه اخیر استراچونی را گزینه مورد تایید کمیته فنی اعلام کرده است و باید دید آیا در این تناقض های روزمره استقلال اینبار چه چیزی تکذیب و چه گزینه ای تایید می شود و آیا استقلال باز هم زمان را برای نقل و انتقالات تابستانی از دست می دهد یا خیر؟


بیشتر بخوانید:

بازگشت دوباره شفر به ایران

اختلاف مدیریتی در استقلال علنی می‌شود


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.