پربازدید های گروه وبگردی 7 خرداد ماه ؛

ماجرای دعوای صوری قطعه‌سازان و خودروسازان چیست؟ / بازیگرانی با گریم‌های سنگین / از آزیتا حاجیان تا پوریا پورسرخ / عادی سازی روابط بن‌سلمان با رژیم صهیونیستی/ ماجرای خونین‌ترین راه آهن دنیا + عکس

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

دروازه بان ۱۳ میلیارد تومانی فوتبال ایران کیست؟ / سیر تا پیاز زندگی بن‌سلمان/ به این ۷ دلیل با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم / آقای بازیگر بابت تهمت آزار جنسی از یک خبرنگار غرامت گرفت


غول‌های قطعه‌سازی را بشناسید/ ماجرای دعوای صوری قطعه‌سازان و خودروسازان چیست؟
اکنون بیش از ۵۰۰ شرکت تولید قطعات خودرو در زنجیره تولید قطعه برای صنعت خودروسازی فعالیت می‌کنند، اما چند شرکت به‌عنوان غول‌های این صنعت، قطعات مورد نیاز را تولید می‌کنند.


بازیگرانی با گریم‌های سنگین / از آزیتا حاجیان تا پوریا پورسرخ + تصاویر
بررسی ۸ شخصیت مهم آثار بهرام بهرامیان که گریم‌های سنگین روی صورت آن‌ها انجام شده است.


عادی سازی روابط بن‌سلمان با رژیم صهیونیستی/ خوش‌آمدگویی به یهودیان در مدینه منوره!
رسانه‌ها گزارش دادند، زائران مدینه منوره زمانی که خوش‌آمدگویی به زبان عبری را روی بیلبورد مشاهده کردند، متعجب شدند.


بانی حرم امام علی(ع) کیست؟
عضدالدوله پایه بنای امروزی حرم مطهر علوی را گذاشت و بارگاهی زیبا و باشکوه بر فراز مرقد امام علی (ع) بنا کرد و در اطراف آن، شهر مقدس نجف را ساخت و در رونق آن، بسیار کوشید.


ماجرای خونین‌ترین راه آهن دنیا + عکس
ساخت راه آهن در سال‌های دور بسیار دشوار‌تر از این روز‌ها بوده است. سال‌ها پیش کارگران دسترسی چندانی به ابزار‌های صنعت و ساخت و ساز نداشتند و البته دزدی‌های متعددی نیز در خط آهن‌ها رخ می‌داد.


منتظر پایان غافلگیر کننده سریال برادر جان باشید
بازیگر سریال "برادر جان" گفت: ادامه و پایان سریال برادرجان به هیچ وجه مانند سریال‌هایی که تاکنون دیده ایم نیست.


با انجام این کار‌ها خیلی زود پوکی استخوان می‌گیرید
هر یک از ما در طول روز کار‌هایی انجام می‌دهیم که می‌تواند استخوان‌ها را در معرض بیماری‌های مربوط به استخوان همچون پوکی استخوان قرار دهد.


از آگهی مدل لباس شنای بانوان تا خدمات ماساژ برای آقایان و خانم‌ها / پای محصولات غیر مجاز به برخی سایت‌های مجاز باز شد! + تصاویر
اگر روزی تبلیغ ماساژ برای خانم‌ها و آقایان در منزل، در این سایت‌ها دیده می‌شد و معنی‌اش را در لفافه می‌فهمیدیم، اما این روز‌ها تبلیغ برای پیدا کردن مدل لباس شنا بانوان هم دیده می‌شود.


حقایقی کمتر شنیده شده و جالب در مورد لئوناردو داوینچی که نمی‌دانستید
در این مطلب قصد داریم شما را با واقعیاتی جالب و کمتر شنیده شده در مورد لئوناردو داوینچی شخصیت برجسته تاریخی و نابغه دنیای هنر و اختراع آشنا کنیم.


ماجرای ضربه‌ای که حرفه‌ای‌ترین دروازه‌بان دنیا را مبهوت کرد
لِو یاشین در مقابل ضربه سر فوق العاده مارسیلنو در فینال یورو ۱۹۶۴ که بین دو تیم شوروی و اسپانیا برگزار شد نتوانست کاری انجام دهد و دروازه‌اش باز شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.