سروری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز قدس؛ بیانگر نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستی/ آمریکا و رژیم صهیونیستی تمام هویت خود را در منطقه از دست داده‌اند

عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: امیدواریم فردا مردم با حضور میلیونی خود پیام روشنی برای وعده رهبری مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی ۲۰ سال آینده را نخواهد دید، نشان دهند.

حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز قدس؛ بیانگر نابودی هرچه زودتر رژیم صهیونیستیپرویز سروری، فعال سیاسی اصولگرا  در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های‌گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به اهمیت روز قدس گفت: هر سال شرایط فلسطینی‌ها نسبت به سال‌های گذشته متفاوت شده است یعنی به همان مقداری که نیروی مقاومت در منطقه قدرت می‌گیرند، فتنه‌ها و شکل هجوم دشمن صهیونیستی تغییر می‌کند و به صورت برهنه‌تر و وحشیانه‌تری به جنایت خود دست می‌زند.

وی افزود: اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها در منطقه تقریبا تمام هویت خود را از دست دادند و مقاومت هر روز قدرتمندتر شده است چه در بحث داعش و چه در مقابله با حماس که کمترین مقاومت را به دست آورده‌اند و این شرایط نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیدند که باید شرایط سخت‌تری را برای فلسطینیان تحمیل کنند.

فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: از همه مهمتر این شرایط نشان می‌دهد که استراتژی انقلاب اسلامی با ابتکار امام راحل هر روز جای خود را باز می‌کند و امروز حتی از مرز‌های منطقه و جهان اسلام عبور کرده و امروزه یکی از موضوعات جامعه بشری شده است و هر روز پسروی صهیونیست و پیشروی مقاومت قابل مشاهده‌تر است.

سروری ادامه داد: از این نظر باید روز قدس را گرامی بداریم که هر چقدر روز قدس گرامی داشته شود بر عمق جریان مقاومت افزوده می‌شود و پیروزی ما نسبت به صهیونیست‌ها جدی‌تر و نزدیک‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه امام راحل استراتژی مقاومت را در برابر خط سازشکاری قرار داد، تصریح کرد: استراتژی مقاومت امروز جای خود را بین رزمندگان فلسطین، منطقه و مسلمان باز کرده است و به همین دلیل اسرائیلی‌ها احساس می‌کنند که هر روز در محدودیت بیشتری قرار می‌گیرند.

فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر اینکه آن‌هایی که روزی شعار از نیل تا فرات می‌دادند، امروز با دیوارکشی خود را در برابر نیرو‌های انقلابی محصور می‌کنند، گفت: امروز می‌بینیم که که استراتژی بازدارندگی در مقابل استراتژی نظامی‌گری در حال پیروزی است و ارتش پنجم دنیا در برابر گروه محدود مسلحی مجبور به قبول شکست شده است.

سروری خاطرنشان کرد: این شرایط نشان می‌دهد که استراتژی انقلاب اسلامی که مستضعفین را به تقویت قدرت بازدارندگی توصیه می‌کرد، امروز توانسته بر سلاح، دلار، قدرت نظامی و رسانه‌ای دشمن غلبه کند و باعث شده امروز شرایط فلسطین متفاوت شود.

وی در پایان ابرازی امیدواری کرد: امیدواریم فردا مردم با حضور میلیونی خود پیام روشنی برای وعده رهبری مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی ۲۰ سال آینده را نخواهد دید، نشان دهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: روز قدس ، پرویز سروری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار