اقدام جنون‌آمیز راننده اتوبوس در خیابان! +فیلم

لجبازی عابر پیاده با راننده اتوبوس صحنه‌ای وحشتناک را در یکی از خیابان‌های شهر رم ایتالیا رقم زد.

اقدام جنون آمیز راننده اتوبوس در خیابان! + فیلم//// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، لجبازی راننده یک اتوبوس با یک عابر پیاده در یکی از خیابان‌های شهر رم ایتالیا سرانجامی وحشتناک را رقم زد. راننده اتوبوس که از قرار گرفتن این عابر پیاده در وسط خیابان عصبانی شده بود با فشردن پای خود روی پدال گاز او را زیر گرفت.

در ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن هرماه تهیه شده است لحظه وقوع حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این عابر پیاده به همراه دو سگ خانگی خود در حالی که در وسط خیابان ایستاده و راه اتوبوس را مسدود کرده دیده می‌شود. در حالی که راننده اتوبوس قصد عبور از خیابان را دارد این عابر پیاده با حرکت به عقب مانع عبور اتوبوس می‌شود. در ادامه راننده اتوبوس که بسیار عصبانی شده است در اقدامی جنون آمیز پای خود را روی پدال گاز فشرده و این مرد را زیر می‌گیرد.

این ویدئو بلافاصله پس از انتشار در یکی از شبکه‌های اجتماعی به ویدئویی داغ و پربازدید تبدیل شده است. پس از انتشار گسترده این ویدئو شرکت ایتالیایی اتوبوسرانی Atac اعلام کرد که پس از شناسایی راننده متخلف را از کار معلق خواهد کرد. بنا به گزارش Sky tg۲۴ این ویدئو ابتدا توسط یکی از کارمندان سابق این شرکت بر روی اینترنت قرار گرفت، اما سپس حذف شد.

در اطلاعیه‌ای که توسط این شرکت اتوبوسرانی منتشر شده آمده است: " شرکت آتاک بلافاصله پس از آگاه شدن از این حادثه تحقیقات خود را آغاز کرد و با راننده متخلف برخورد جدی صورت خواهد گرفت. این شرکت این راننده را در صورت شناسایی از کار معلق خواهد کرد. "

گفتنی است؛ هنوز مشخص نیست که علت درگیری این راننده با عابر پیاده چه بوده است.

انتهای پیام/

صحنه وحشتناکی که راننده اتوبوس در خیابان رقم زد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.