عرب: تجربه خوبی مقابل سپاهان نداشتیم/ به خاطر امنیت هواداران زیر بار ۷۰-۳۰ رفتیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در بازی مقابل سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی تجربه خوبی نداشتیم و حتی به اتوبوس ما حمله شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره دیدار تیمش مقابل سپاهان بیان کرد: پیش از شروع مسابقه که از من درباره بازی سوال می‌کردند، می‌گفتم درست که یک بازی حساسی است، اما مسابقه فوتبالی عادی است و با صحبت‌هایی که انجام می‌دادم، تلاش می‌کردم تا جو آرام شود، اما در بازی مقابل سپاهان تجربه خوبی نداشتیم و حتی به اتوبوس ما حمله شد. در جلسه هماهنگی قبل از بازی هم با وجود اینکه قانون ۵۰-۵۰ را تعیین کرده بود، اما ما به خاطر امنیت هواداران زیر بار ۷۰-۳۰ رفتیم و حتی مورد انتقاد هواداران پرسپولیس هم قرار گرفتیم، اما تلاش کردیم تا امنیت هواداران حفظ شود.

او افزود: مردم اصفهان مردم میهمان نوازی هستند و بخش کوچکی از هواداران سپاهان این اتفاقات را رقم زدند، اما همان بخش کوچک کار‌هایی انجام دادند که اثرات بزرگی داشت. وقتی از ورزشگاه بیرون می‌آمدیم، دیدم که یک ۲۰۶ سفید آتش گرفته بود و به تعدادی ماشین هم آسیب زیادی وارد شده بود و حتی چشم یکی - ۲ نفر از هواداران ما آسیب دید.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان گفت: در هتل که بودیم، قبل از بازگشت، پدری با ۲ فرزندش پیش من آمد و گفت بلیت خریدم تا به ورزشگاه بروم، اما با چماق و ... جلوی من را گرفتند و گفتند اگر می‌خواهی زنده بمانی به استادیوم نرو. چرا باید این مسائل رخ دهد؟ این یک مسابقه ورزشی است و میدان جنگ نیست که این اتفاقات رخ دهد و به همین دلیل حتی یک آسیب کوچک چه مالی چه جانی هم پذیرفته نیست. به هر حال تمهیداتی هم اندیشیده شده بود، اما نمی‌دانم چرا این اتفاقات رخ داد.


بیشتر بخوانید:

پرسپولیس برای فینالیست شدن ۲ قربانی داد

درگیری هواداران پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان

تمجید باشگاه رم از پرسپولیس


انتهای پیام/

اظهارات ایرج عرب درباره اتفاقات رخ داده پس از بازی با سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار