قدردانی استاندار اصفهان از حضور حماسی اصفهانی ها در راهپیمایی روز قدس

استاندار اصفهان ،از حضور پرقدرت ،حماسی و جانانه مردم استان اصفهان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلام روابط عمومی استانداری اصفهان، عباس رضایی استانداراصفهان با صدور پیامی از حضور گسترده و پرشور مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.
در بخشی از این پیام آمده است:
حماسه‌های شور انگیز و غرور آفرینی که خاستگاه و جانمایه آن شرف، غیرت و پایمردی، پایبندی و الزام به اخلاق انقلابی، روحیه استکبار ستیزی و دین باوری است، دیگر بار برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت صهیونیسم بین الملل در سرتا سر میهن اسلامی، به وی‍‍ژه استان همیشه سرافراز اصفهان تکرار شد.

راهپیمایی باشکوه روزجهانی قدس، در یکی از تندپیچ‌های تاریخ تحولات سیاسی جهان، لرزه بر کاخ آرزو‌های شیطانی جهان خواران و قلدر مابانی که دنیا را عرصه گاه ماجراجویی‌ها و صحنه بازی‌های خطرآفرین سیاسی خود پنداشته اند، انداخت.

استاندار اصفهان همچنین در این پیام، با تحسین و ارج نهادن به شور و شعور راهپیمایان روزجهانی قدس، از مردم فهیم، بصیر و بزرگوار این استان، به وی‍ژه جوانان برومند که در خلق این حماسه بزرگ نقش داشتند، قدردانی کرده و از درگاه ایزدمنان، سربلندی و اقتدار روزافزون اسلام و مسلمانان و پیروزی نهایی مردم سرزمین حماسه و مقاومت خواستار شده است.

انتهای پیام/م

 

قدردانی استاندار اصفهان از حضور حماسی اصفهانی ها در راهپیمایی روز قدس

برچسب ها: استانداری ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار