در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اعلام شد؛

صهیونیست‌ها به دنبال ایجاد ناآرامی در سوریه هستند

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: صهیونیست‌ها اعتقاد دارند با برچیده شدن پرونده تروریست‌های تکفیری در سوریه، تمرکزی بر اشغالگری آن‌ها در اراضی اشغالی پیش بیاید.

سردار رسول سنایی راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به برخی مناطق سوریه اظهار کرد: هر گاه تروریست‌های تکفیری در شرایط انفعال و در محاصره هستند، صهیونیست‌ها با این اقدامات ایذایی به یاری آن‌ها می‌شتابند.

وی ادامه داد: با توجه به شروع عملیات دولت سوریه و متحدان علیه تروریست‌های تکفیری در ادلب، صهیونیست‌ها اقدام نظامی علیه ارتش سوریه و متحدان آن‌ها انجام می‌دهند و این ارتباط آن‌ها را با تروریست‌ها بیش از پیش تایید می‌کند.

سردار سنایی تصریح کرد: صهیونیست‌ها اعتقاد دارند با برچیده شدن پرونده تروریست‌های تکفیری در سوریه، تمرکزی بر اشغالگری آن‌ها در اراضی اشغالی پیش بیاید و لذا به دنبال ایجاد ناآرامی و حمایت از تروریست‌ها در سوریه هستند.

وی با بیان اینکه اقدامات صهیونیست‌ها در سوریه در راستای جلوگیری از ایجاد ثبات و پایداری در سوریه است، افزود: این نوعی افتضاح برای صهیونیست‌ها حساب می‌شود و حمایت علنی آن‌ها از تروریست‌ها نشان می‌دهد.

سردار سنایی راد خاطر نشان کرد: عمده موشک‌های صهیونیست‌ها توسط نیرو‌های مقاومت و ارتش سوریه در هوا دفع و نابود می‌شود.

وی با اشاره چراغ سبز برخی کشور‌های عربی به حضور نیرو‌های آمریکایی در منطقه گفت: این نوعی وابستگی و اشتباه راهبردی برخی کشور‌های عربی است و حضور این نیرو‌ها در منطقه موجب افزایش تنش می‌شود. آمریکایی به دنبال دوشیدن برخی کشور‌های عربی برای فروش بیشتر تسلیحات نظامی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار