واکنش علی علیزاده به حرف‌های دردناک یک مادر در "اختیاریه"؛

پنجاه و نه ثانیه نتیجه تحریم هوشمند+ فیلم

علی علیزاده روزنامه‌نگار و تحلیلگر سیاسی با بازنشر بخشی از برنامه "اختیاریه" در اینستاگرامش نسبت به نتیجه تحریم های ظالمانه علیه ایران واکنش نشان داد.

واکنش علی علیزاده به یک تحریم؛به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز گذشته بخشی از برنامه تلویزیونی «اختیاریه» که با حضور مادر و فرزند معلولش پخش شده و در صفحات اجتماعی سر و صدا کرده است. در این ویدئو تاثیربرانگیز یک مادر جلوی دوربین از تاثیر تحریم‌ها بر زندگی‌اش می‌گوید و اینکه چون تحریم هستیم نمی‌تواند برای پسرش پای مصنوعی تهیه کند.

این بخش از صحبت‌های این مادر در فضای مجازی بارها توسط کاربران بازنشر شد. علی علیزاده روزنامه‌نگار و تحلیلگر مسائل سیاسی نیز در صفحه اینستاگرام خود با انتشار این ویدئو مطلبی را درباره تحریم هوشمند منتشر کرد و نوشت: "ببینید این پنجاه و نه ثانیه را. نتیجه تحریم هوشمند را. تحریمی که رضا پهلوی، شیرین عبادی، سعید قاسمی‌نژاد و مسیح علی‌نژاد و عباس میلانی و مهرانگیز کار و مهدی خلجی سالها از آمریکا التماسش را کردند. و بودجه‌های صدها هزار دلاری گرفتند. تحریمی که مجریان بی‌بی‌سی و منوتو و ایران اینترنشنال به اسم حقوق بشر توجیه و تبلیغش کردند و شب به شب برایش رپرتاژ آگهی رفتند و حقوق پوندی گرفتند. چگونه این جماعت نانی که به خون و رنج کودکان و مادران وطنشان آلوده شده را در دهان فرزندانشان در لندن و نیویورک و واشنگتن میگذارند؟ باش تا نفرین دوزخ از شما چه سازد."

چگونه نانی که به خون کودکان آلوده شده را در دهان فرزندانشان در لندن و نیویورک می‌گذارند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.