مدافع برزیلی سابق تراکتورسازی در تبریز حضور یافت

سلیو دوسانتوس مدافع برزیلی سابق تراکتورسازی برای عقد قرارداد با این تیم تبریزی بامداد امروز وارد تبریز شد.

مدافع برزیلی سابق تراکتورسازی در تبریز حضور یافتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سلیو دوسانتوس برزیلی که چند سال پیش هم در تیم تراکتورسازی بازی می کرد روز گذشته بعد از مذاکره و توافق با مالک و مدیرعامل باشگاه راهی تبریز شده  و قرار است برای انجام معاینات پزشکی در مرکز ایفمارک راهی تهران شود. 

دوسانتوس به علت مصدومیت سال قبل تعداد زیادی از بازی های تیمش را در لیگ تایلند از دست داده بود اما در نهایت توانست به بازی های هفته های پایانی تیمش خود را برساند. همچنین این بازیکن بعد از پایان لیگ تایلند در دی ماه، ۶ ماه هست که بدون تیم است. 

به هر حال زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی و مدیران این باشگاه باید توجه داشته باشند که دوسانتوس در  ۲ سال اخیر در لیگ تایلند حضور داشته و ملی پوش هم نبوده است، بنابراین باید براساس قوانین سازمان لیگ درباره بازیکنان خارجی عمل کنند تا مشکلی پیش نیاید. البته طبق بند "ب" قوانین سازمان لیگ، بازیکنان خارجی مشروط به بازی در تیم ملی بزرگسالان یا امید کشور متبوع در 2 سال گذشته با بازی در بالاترین سطح مسابقات لیگ قاره ای در دو فصل گذشته مجاز به عقد قرارداد با باشگاه های لیگ برتری هستند. با توجه به اینکه دوسانتوس با باشگاه تایلندی در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته است به همین علت می تواند مجوز بازی در ایران را دریافت کند. 


بیشتر بخوانید: 

گزینه سرمربیگری تراکتورسازی را بیشتر بشناسید

فردامعارفه سرمربی تیم تراکتورسازی

سرمربی برزیلی در راه تبریز


انتهای پیام/ 

آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی تراکتورسازی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار