چرخش وحشتناک و ناگهانی برانکارد مصدوم در آسمان +فیلم

چرخش‌های شدید برانکارد یک مصدوم حین حمل با هلی کوپتر در آمریکا صحنه‌ای وحشتناک را رقم زد.

چرخش وحشتناک برانکارد مصدوم در آسمان! + فیلم//// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه‌ای وحشتناک حین انتقال یک مصدوم سالخورده با هلی کوپتر را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود هنگامی که اورژانس پزشکی قصد داشتند برانکارد یک مصدوم را با هلی‌کوپتر به نزدیک‌ترین آمبولانس منتقل کنند ناگهان پس از حرکت هلی‌کوپتر این برانکارد در آسمان شروع به چرخیدن کرد.

این ویدئو چرخش‌های شدید برانکارد حامل یک مصدوم سالخورده در یک منطقه کوهستانی در آریزونای آمریکا را نشان می‌دهد.

"جورج مترو" ۷۴ ساله به همراه همسرش "کاتالین مترو" ۷۴ ساله روز سه‌شنبه در حال کوهپیمایی بودند که ناگهان کاتالین در اثر از دست دادن تعادل خود در نزدیکی قله پیستوا سقوط کرد. پس از این حادثه این زن دچار شکستگی از ناحیه بینی و همچنین جراحت دست و پا و خونریزی شد. بلافاصله گروه امداد وارد عمل شدند و با کمک یک هلی‌کوپتر تلاش کردند مصدوم را به آمبولانسی که در جاده کوهستانی مستقر شده بود منتقل کنند.

به دلیل نامناسب بودن محل وقوع حادثه امکان فرود هلی کوپتر وجود نداشت و گروه امداد پس از قرار دادن این زن روی برانکارد از خلبان هلی‌کوپتر خواستند با کم کردن ارتفاع این برانکارد را به آمبولانس منتقل کند. پس از حرکت هلی‌کوپتر ناگهان برانکارد شروع به چرخیدن کرد و خلبان برای متوقف کردن چرخش برانکارد برای لحظاتی در یک نقطه خاص در آسمان ثابت ماند. سرانجام پس از لحظاتی کاتالین با آمبولانس به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد.

 بنا به کفته جورج همسرش فکر می کرد هنگام چرخیدن برانکارد در آسمان بر اثر سقوط به پایین جانش را از دست خواهد داد.او بسیار خوشحال بود که از آن حادثه جان سالم بدر برد. جورج گفت که همسرش کاتالین هنوز مجبور است در تختخواب بماند، چون بدلیل سرگیجه‌های شدید هنوز قادر به انجام فیزیوتراپی برای پاهایش نیست.

انتهای پیام/

حادثه وحشتناکی که مصدوم هنگام حمل با هلی کوپتر تجربه کرد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
قاسم
۰۸:۰۶ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
یکی که در ایران بود اون جالب و خنده دار بود
Iran (Islamic Republic of)
ساسان اقتداری
۰۷:۲۴ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
وای کشتن بنده خدا رو این چه کاریه.آمریکاست !
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۸:۴۲ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
حال من اینجا بد شد