حجت الاسلام نمازی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

توان بالای ایران اسلامی موجب عقب نشینی آمریکا شده است

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آمریکا به دنبال شکستن مقاومت با روش‌های مختلف در ایران است.

حجت الاسلام حسن نمازی رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره توئیت وزیر خارجه آمریکا برای مذاکره با ایران اظهار کرد: آمریکا به دنبال شکستن مقاومت با روش‌های مختلف در ایران بوده و به دنبال مذاکره نیست.

وی با بیان اینکه تنها راه نجات ایران مقاومت و استقامت است، ادامه داد: دشمن تنها به دنبال شکستن مقاومت در ایران بوده و اگر استقامت را فراموش کنیم شرایط بدتر از عربستان را خواهیم داشت.

حجت الاسلام نمازی با بیان اینکه مذاکره معطل کردن مردم با هزینه‌های بیشتر است، یادآور شد: دشمن به دنبال تامین منافع خود بوده و با کار‌های انسانی هماهنگ نیست.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در بحث معامله قرن مجبور به عقب نشینی شده است، افزود: حضور پرشور مردم جهان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین در روز قدس به برکت ایران اسلامی و مقاومت ملت ها، موجب عقب نشینی دشمن گردید.

حجت الاسلام نمازی در پایان خاطر نشان کرد: توان بالای جمهوری اسلامی ایران و مقاومت مردم کشورمان موجب عقب نشینی استکبار گردیده و باید در برابر توطئه‌های دشمنان همیشه بیدار باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار