شهردارگنبکی:

شهرداری گنبکی ارتقا یافت

شهردار شهرگنبکی گفت: با ابلاغ وزیر کشور شهرداری گنبکی به درجه_۳ ارتقاء یافت.

شهرداری گنبکی ارتقا یافتبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سیف الله رنجبران شهردار گنبکی گفت:یکی از ایتم‌های ارتقا درجه هر شهرداری مشخص بودن درجه قبلی آن است وباتوجه به اینکه در شهرداری گنبکی هیچگونه اسنادی در بایگانی این شهرداری وجود نداشت با پیگیری‌های مکرر و همکاری های مدیران شهرستان و اختیاراتی که شورای شهر به اینجانب داده اند توانستیم کلیه اسناد و مدارک شهرداری گنبکی را از دبیرخانه معاونت عمرانی استانداری کرمان جمع آوری و به بایگانی این شهرداری انتقال دهیم.

وی افزود: علی رغم اینکه تاسیس این شهرداری سال ۹۱ میباشد و، اما از نظر ارتقاء شهرداری به درجه یک ما هیچ مدارکی نیافتیم و به احتمال زیاد تا کنون هیچگونه درجه‌ای به این شهرداری تعلق نگرفته بود.

رنجبران بیان داشت با توجه به اینکه مشکلاتی جهت ارتقاء این شهرداری وجود داشت با پیگیری مکرر اینجانب و همکارانم در شهرداری و همکاری دلسوزانه مدیرکل محترم دفتر شهری  به لطف خدا این شهرداری در یک سال و اندی تمام مراحل را طی نموده و به دستور وزیر کشور به درجه‌ی ۳ ارتقاء یافت.

وی افزود:ارتقاء درجه شهرداری در بحث تخصیص اعتبارات ،ماشین الات،قیر ، حدنصاب معاملات و شرایط انتخاب شهردار تأثیر بسزایی دارد.

شهر گنبکی بیش از ۱۰هزار خانوار جمعیت دارد.

انتهای پیام/ح

ارتقا درجه شهرگنبکی ریگان

برچسب ها: شهرداری ، ارتقا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار