سیر تا پیاز جشن تولد ملکه با پول مردم ایران/ دردسری که آش دولت انگلیس با چاشنی برجام در پارتی الیزابت برپا کرد

دیگ پلوی خانم الیزابت در تهرانبرخی منابع از برگزاری جشنی مشکوک در سفارت انگلستان با حضور مدعوین سیاسی، فرهنگی و اقتصادی ایرانی خبر می‌دهند.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، خبر آمده که تا چند روز دیگر جماعتی به شکرانه! نودوسومین سالگرد تولد ملکه الیزابت دوم در سفارت انگلیس جمع می‌شوند و به جشن و پایکوبی می‌پردازند؛ جشنی که از قضا گویا حالا به لطف آشی که دولت انگلیس و سایر دولت‌های اروپایی در قالب برجام و بازی‌های بعد از برجام برای ایران پخته‌اند، تامین هزینه‌هایش با مشکل مواجه شده است.

آن‌طور که رسانه‌ها خبر داده‌اند، جشن روز ملی انگلیس در حالی قرار است پنجشنبه‌شب با حضور میهمانانی از شخصیت‌های مختلف تجاری، دیپلماتیک، هنری، بازیگران و... در سفارت این کشور برگزار شود که برخلاف سال‌های پیشین که هزینه‌های این مراسم از سوی اسپانسر‌های انگلیسی تامین می‌شد، این‌بار به‌واسطه تحریم‌ها و جمع‌شدن بساط همه شرکت‌های انگلیسی از ایران، خود میهمان‌های ایرانی باید دست به جیب شده و با پرداخت دنگ‌شان، خرج مراسم را پیاده شوند.

از سویی انگلیس به تبعیت از تحریم‌های آمریکا، تمام شرکت‌های دولتی خود را از ایران بیرون برده و به شرکت‌های خصوصی نیز پیغام داده که اگر نروند، از آن‌ها در برابر مجازات‌های آمریکا حمایت نخواهد کرد و از دیگر سو راب مک‌ایر، سفیر بریتانیا تاکید کرده که نمی‌تواند پول مالیات‌دهندگان انگلیسی را در ایران هزینه کند و خود ایرانی‌ها باید هزینه این مراسم را بپردازند! سهم هر شرکت هم به‌عبارتی می‌شود ۱۰۰۰ تا ۲۵۰۰ پوند در ازای نمایش تبلیغات محصولاتش به‌علاوه امکان گفتگو با دیگر میهمانان و البته تشکر آقای سفیر.


بیشتر بخوانید:هزینه‌های مالی یک جشن با طعم تحقیر / جشن تولد ملکه انگلیس؛ از جیب ملت ایران!


هنوز خبر دقیقی از میهمانانی که قصد حضور در این مراسم را دارند در دسترس نیست، ولی به حکم قاعده «ماه پشت ابر نمی‌ماند» و در عصر شبکه‌های اجتماعی، احتمالا خیلی زود همه‌چیز عیان خواهد شد؛ موضوعی که می‌تواند هزینه‌های قابل‌توجهی را برای مدعوین به‌دنبال داشته باشد و لااقل تا مدتی آینده شغلی آن‌ها را تحت‌الشعاع قرار دهد.

هرچه باشد انگلیسی‌ها طی این سال‌ها در مواضع و اقدامات ضدایرانی کم نگذاشته‌اند و حضور موثر در تحریم‌های نفتی و بانکی، همراهی با تحریم‌های آمریکا، دایورت کردن مطالبات ایران بعد از خروج آمریکا از برجام و... تنها نمونه‌های متاخر این رویکرد است.

این البته چندمین‌باری است که در هفته‌های گذشته سفارت انگلیس خبرساز شده. از افطاری پرحرف و حدیث ماه قبل با حضور مدیران دولتی –تعدادی از معاونان وزرا و مدیرکل‌های دولت- و بخش خصوصی در سفارتخانه گرفته تا پارتی هفته پیش ولنجک با حضور بازیگران سینما که رایزن اقتصادی سفارت انگلیس را چند ساعتی راهی بازداشتگاه کرد؛ اتفاقاتی بود که به فاصله کوتاهی نگاه‌ها را به پایین خیابان فردوسی دوخت.

جناب سفیر البته در توضیح مورد اول، ضمن ابراز تعجب از حجم انتقاد‌های وارده، در توئیتی نوشت مراسم افطار، به نشانه احترام به اسلام است و این برنامه با توجه به اینکه میهمان‌نوازی از خصلت‌های برجسته ایرانی‌هاست، برگزار شده؛ اظهارنظری که واکنش گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی را هم به‌همراه داشت و خیلی‌ها به این واسطه از راب مک‌ایر خواستند دولت انگلیس را متقاعد کند تا به نشانه احترام به اسلام، از جنایات خود علیه مسلمانان بکاهد و مثلا کمتر با سلاح‌های ارسالی خود به عربستان، کودکان یمنی را قتل‌عام کند.

حاتم‌بخشی انگلیسی‌ها برای نمک‌پرورده‌ها البته گویا مسبوق‌به‌سابقه است و آن‌طور که مدیرکل پارلمانی وزارت امور خارجه می‌گوید سال‌های قبل هم چنین سفره‌های افطاری برپا بوده، اما از بخت بد قضیه امسال لو رفته! و جنجال‌ساز شده است.

دفعات قبل هم مانند اتفاقی که در سال ۸۶ رخ داد، با برگزاری مراسمی این‌گونه در سفارت انگلیس صدا‌ها بلند می‌شد، مانند مراسم روز ملی انگلیس که در آن ایام جنجال‌ساز شد؛ جایی که دیپلمات‌های این کشور در حضور میهمانان ایرانی‌شان و البته در حلقه محافظت نیروی ویژه پلیس تهران، ۸۱ ساله شدن ملکه الیزابت دوم را جشن گرفتند.

آن روز هم با افشای دعوتنامه سفیر انگلستان برای برخی فعالان سیاسی و مطبوعاتی سر و صدای زیادی به راه افتاد و تعداد زیادی از دانشجویان همزمان با برگزاری مراسم، مقابل سفارت تجمع کردند و اعتراض‌شان را نسبت به دخالت‌های این کشور در امور داخلی ایران و نیز نقش سربازان انگلیسی در ناامنی‌های عراق و هتک‌حرمت به اماکن مقدس سامرا فریاد زدند؛ تجمعی که با حرکت دانشجویان به سمت در شمالی سفارت جهت ممانعت از ورود میهمانان ایرانی از سویی و مقاومت پلیس ضدشورش از سوی دیگر به خشونت کشیده شد و چیزی نمانده بود کار به جا‌های باریک بکشد.

به هر روی درباره اینکه دقیقا چه رابطه‌ای از چه جنسی میان برخی مواضع در داخل آن‌هم درست سر بزنگاه‌هایی تعیین‌کننده نظیر برجام، FATF و بازی جنگ - مذاکره و... -که پای منافع ملی مقابل منافع دیگران در میان است- با نشستن سر این قبیل سفره‌ها و نمک‌گیر شدن پای آن‌ها وجود دارد، شاید اگر خود حاضران توضیح دهند بهتر باشد، اما هرچه هست به‌نظر می‌رسد ارتباط مستقیمی در این میان برقرار است؛ ارتباطی که البته گاهی وقت‌ها گندش هم درمی‌آید و هر از گاهی در قالب یک ماجرای اطلاعاتی و امنیتی سر از رسانه‌ها درمی‌آورد.

سفیر انگلیس چندی پیش اشاره‌ای گذرا به این موضوع داشت و از رویکرد جدید مجموعه تحت امرش در تقویت ارتباطات با فعالان مدنی، کنشگران در حوزه زنان، منتقدان و... پرده برداشت؛ رویکردی که البته سال‌هاست کمابیش در دستورکار بوده، ولی به‌نظر می‌رسد طرح بی‌پرده آن از سوی آقای سفیر حکایت از ابعاد گسترده‌تر آن نسبت به قبل دارد.

منبع:فرهیختگان

انتهای پیام/

دیگ پلوی خانم الیزابت در تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عجوزه ی انگلیس
۲۰:۲۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
لعنت بهش . چی میشه یه گروه برن ترورش کنن. باید زندگی نامشو بخونین ببینین چه کثیفیه . عجوزه . لعنت بهش
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ایرانی
۱۷:۵۶ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
من خودم در کشور انگلیس زندگی میکنم , به جرات میتونم اینو بگم جز یک عده پیرهای انگلیسی , نسل جوان انگلیسی اصلا" حال و حوصله این پیر عجوزه که اسم ملکه روش هست رو ندارن و خانواده سلطنتی انگلیس رو بی خاصیت و مفتخور میدونن ... مخصوصا" این ملکه که آخر عمری به معرکه گیری افتاده و هی داره جشن میگیره واسه خودشو و هیکل خودش , اونهم در کشور انگلیس که ۳۰۰۰۰ کارتن خواب داره و ۲۰۰۰۰۰۰ زیر خط فقر زندگی میکنن
یک عده مردم تو ایران هستند و فکر میکنن فقر فقط تو ایران هست و همه جای دیگه دنیا بهشته , هیچ حرف حسابی رو هم قبول ندارند الا چیزی که خودشون قبول دارند در صورتیکه فقر , دزدی , جنایت در اروپا و آمریکا و کانادا بیداد میکنه ... متاسفانه خیل عظیمی از ایرانیان هستند که تو اروپا و کشورهای خارجی بنا به دلایل مختلف گیر کردند و نمیتونن برگردند اما متاسفانه یک عده هستند تو ایران که فکر میکنن ایرانیان خارج از کشور در ناز و نعمت زندگی میکنن که اصلا" صحت نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
عکس جالبی از این کفتار پیر گذاشتید
United States of America
ک
۱۰:۱۵ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
خواهش میکنیم ازآقای میثم مطیعی درقالب یک شعرپراحساس،آتشین و کوبنده باتوجه به اینکه ما حافظه تاریخی بلندمدت ضعیفی داریم اززمان اشغال وورودانگلیسی ها همین هفتادسال پیش که زیادهم دیرنیست هفت میلیون جمعیت ایران درهولوکاست ایران وزنان وکودکان ازگرسنگی مردندتاافطاری دادن این روزهای انگلیس تهیه و تنظیم کندوبخواندتاازیاد نبریم،چون فراموشکاریم واقعا،یه ضرب المثله که هرکس خودشوبشناسه ودشمنشوهم بشناسه به تله ودام نمیفته وشکست نمی خوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
متاسفم برا هر کی بره جشن این کفتارا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
هر کی بره تولد این شیطان پیر منافقه ....بی شک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
عجب هموطنايي داريم ما
Iran (Islamic Republic of)
گل افشان
۰۰:۵۳ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
سلام دارد جا دارد برای پایاد دادن به نظام سلطنتی امپراطوری انگلیس کسی شرکت ننماید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
عزیز جون مردم که نمیرن کاری هم ندارن به این مضخرفات. شما لطف کنید بخشنامه کنید بزنید برای اون معاونها و روسایی که رفته بودن. مرگ بر خبیث ترین افراد در دنیا.اول و آخر انگلیس
Canada
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
دولت تمام دوره اول را به مذاکره گذارند .چی نصیبمان شد .مذاکره با هزینه سرسام اور و وقت گیر .
ایکاش تمزکز روی مشکلات اقتصادی میکرد که به اینجا ختم نشویم
تا زمانی که دولت چشم به بیرون دارد .به همین منوال خواهیم بود
Canada
ناشناس
۲۲:۰۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
وقتی هند در استعمارشون بود از هندی ها گولی میگرفتند .
کی از تاریخ عبرت خواهیم گرفت !!!!!!!
Canada
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
فایده باز بودن این لانه جاسوسی برای کشور و مردم چیه !!!!!!!
Canada
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
درشو به گل بگیرید که تمام فتنه ها از اونجا بلند میشه .کی میخواهیم از تاریخ درس بگیریم .
تمام تصمیمات شیطانی از اونجاست و بقیه اش را برای کامل شدن به کشورهای دیگه میسپارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
این حرف رو نزن خیلی ها از اونجا دارن آب و نونشون تامین میشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
الهی همون روز جشن مرگش را بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۱۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
تمام مشکلات دنیا ریشه در برنامه ریزی این استعمار پیر داره.....
Canada
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
هر کس بره .مزدور و جاسوس و فتنه اند .اسامی شون را به مردم بگویید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
این نمیخواد بمیره
شرط میبندم تند تند حجامت میکنه
مگه میشه
Canada
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
روباه ی مکار .فتنه ِاتش بیار معرکه
هر چی که میکشیم از دست همین فتنه هاست و بس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
همین افراد از اشخاصی هستند که ثروتمندان و افراد برتر جامعه ما هستند که وطن فروشی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
arash
۲۰:۰۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
لعنت بر ملکه انگلیس و طرفداراش
Iran (Islamic Republic of)
دالی
۱۹:۴۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
حالا ملکه چند ساله شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
این انگلیس که تمام فتنه ها وظلم ها ریشه اش درخباثت انگلیس وانگلیسی می باشد ایران وایرانی ضرروخیانت ودوروئی بیحیایی ببیند ودم برنیاورد لعنت بر هرچه انگلیس وانگلیسی است دولت عبرت بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
mihammad
۱۹:۲۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
لعنت به هر خائن و وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
باید کسانی که در این مراسم شوم شرکت می کنن فورا اعدام بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
زمان قحطی بعد از جنگهای جهانی ملت شرافتمند ایران از غذا و دیگ پلوی انگلیسی ها که برای قحطی زدگان
پخش می‌شد استفاده نمی کردند و مرگ را به ذلت ترجیح می دادند...
اما حالا ذلت برای برخی افراد افتخار شده است.
یادمان نرود ما همه مدیون جانفشانی های گذشتگان خود و خون شهدا هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
اینها اگه کشورهای دنیا رومورداستعمارقرارنمیدادندتا حالا میبایستوازگشنگی می مردندهخخخخخ!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی۵
۱۸:۱۰ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
مگر این مملکت وزارت خارجه و کسی که این موضوعات راپیگیری کنه نداره ؟! ! !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
نمکدان شکستن روانیست، انگلیس به کلی از مسئولان ما مدرک دکتری داده، حالا خدارو خوش نمیاد دلشو بشکنن نرن یه مهمانی ساده، ی چای تلخ با دوتا قند، چهار عدد تخمه کدو مشهدی، هر سه نفرم ی موز.
Iran (Islamic Republic of)
خشایار
۱۸:۰۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
شیطان پیر. شرارت از سر و روش میباره.شک دارم انسان باشه.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۰۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
لعنت خدا بر کسانی که دراین جشن شرکت کنن وپول تو این مراسم خرج کنن.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
شرکتهای که اساپنسر این جشن هستند معرفی و تحریم شوند از سوی مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
هر آتیشی تو بین مسلمونا پیشمیاد مسببش این انگلیس هست
سیاست اختلاف بیافکن و حکومت کن برای ایناست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
می دونید چیه نام انگلیس = با رباه پیر
سفارت انگلیس، کیف های انگلیس،مهمانی های انکگلیس همه با طعم فریب و دخالت است
در ذهن ایرانی اینطور نقش بسته قابل تفکیک هم نیست.
البته اینگلیس هم با رفتار های خود درست بودن این نوع تفکر را ثابت کرده.
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۱۷:۳۲ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
کسانی.در.مراسمهای.سفارت.انگلیس.شرکت.می..چه.دانسته.یا.نا.دانسته.باشد.اینها.مزدور.انگلیس.هستند.وپا.روی.خون.شهیدان.می.گذارند
Switzerland
سعید فروزان
۱۷:۲۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
بر گذاری این گونه مراسم در سفارت بریتانیا را باید به فال نیک گرفت ، حداقل استفاده شناسائی سر سپردگان و نوکران انکلیس در ایران است ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
حالا که شرکتهاشون رفتن پس بهتره سفارتشون رو ببندند تا جلوی این همه فتنه گرفته شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
این پولها را به جای خرج کردن برای این عجوزه توی جنوب مملکت برای سیل زدههای خودشون خرج کنن.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ایرانی
۱۷:۲۲ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
آفرین ... واقعا" که حرف حق رو زدین , چه جوریه که یک عده , هموطن سیل زده خودشون رو ول میکنن و واسه کشوری که بیشترین خیانت رو به مردم ایران انجام دادن اسپانسر جشن تولد ملکه شون میشن ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
روباه پیر
نمیمره عجب عمر طولانی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
جالب اینکه برای عمر درازش کسی جوک درست نکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
لعنت بر کسانی که پول بدهند و قدم به این زمین غصب شده بگذارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
سفارت این کفتار پیر انگلیس را باید ببندند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
بسته بودن جديدا باز شده
Iran (Islamic Republic of)
پاسخگو
۲۱:۵۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
آره سفارت انگلیس باید بسته شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
ننگ بر انگلیس
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۲:۵۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
این قضایا رو کی باید پیگیری کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۰۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
دولت تدبیر و امید
Netherlands
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
استعمارگر .......
روزی تاوان این همه جنایاتی که در حق ایرانی ها کردی رو میدی
-
حسینی
۱۲:۱۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
روباه پیر. کهنه استعمارگر. قرن هاست باعث برپایی آتش جنگ و نفاق در ایران و دنیاست. حتی پشت سیاستهای آمریکا و اسراییل نقشه کش اصلی همین روباه مکار انگلیس و ملکه رذل و حقیر آن که ملکه چندین کشور است نهفته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
ببین دیگه اون بدبخت هایی که به این کشور مکار و کفتارصفت دل میبندند .چقدر حقیر و خود باخته اند. مهمونی دونگی آخه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
سلام انگلیسیها شهر لندن را با پول نفت مسجد سلیمان ساختند!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
مرگ بر وطن فروشان خاین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
تولد تولد تولدت نا مبارک
مبارک مبارک تولدت نا مبارک
بیا شمع هارو قورت بده که دیگه هیچوقت نباشی .
Italy
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
من نمیفهم چرا تهرانی ها در این خانه جاسوسی را تخته نمیکنند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد محمدی
۱۱:۲۰ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
انگلیس، تجسم عینی کفتار پیر،مرموز ونفرت انگیز که درهمه فتنه ها بر علیه بشریت نقش دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
واقعا که........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
سفارت روباه پیر پر از مکر و حیله از گذشته تا همین الان هست
حداقل محدود شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
علي برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
توهم فقط همین کله رو بلدی و در همه نظر سنجی هات مینویسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
ننگ بر افرادي ک شرکت کردن پستی تا چ حد
Iran (Islamic Republic of)
خدیجه
۱۱:۰۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
به نظرم اصلا در سفارت انگلیس باید بست ....انگلیس روباه مکار ......و نفعی تا به حال برای ایران نداشته
Netherlands
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
به چشم نبینه تولد ۹۳سالگیشوهمه بگید امین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
امیییییییییین انشالله به حق امام حسین علیه ناله های یمنی ها بگیردش
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۴۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : هر چی آتیش و فتنه و توطئه و فقر و فساد و فحشا و هزاران هزار بزهکاری و آشوب و نفاق و جنگ بین مسلمین و هزاران بدبختی و گیر و گرفتاری و مشکلات بر سر ملت ایران و جهان اسلام ناب محمدی ص آمده تا کنون همش از توی گور این زن انگلیسی پیر استعمار و استکبار شیطان صفت و هم پیمانانش میاد بیرون . ننگ و مرگ و رسوایی و جهنم بر انگلیس و هم پیمانانشان آمریکا و صهیونیست اسرائیلی و آل سعود سقوطی خیانتکار های جنایتکاران فاسد وفاسق و ظالم و ستمگران و فراعنه قرن و جیره خوارانشان و کارگزارانشان باد . والسلام و صلوات التماس دعا . اللهم عجل لولیک الفرج والعافیت والنصر . لبیک یا رسول الله ص .
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۰:۴۰ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
اف بر شرکت کنندگان در این مراسم عزای ملت ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
اینکه اتفاقات خاصی ! که در ایران رخ میدهد میگویند : کار, کار انگیسی هاست از همین جا سرچشمه میگیرد !!
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۰:۳۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
خدا شانس بده ، غربی ها چقدر مهربون هستند ، چقدر به هم محبت دارند ،

من را که هیچ کس یاد نمی کنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
مرگ بر پیر استعمارگر و اذناب و دنباله روهای داخلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
عجباااااااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
این پیر خرف تولد میخواد واسه چی پاش لب گوره
آخرین اخبار