بیات: مالک جدید سپیدرود هفته آینده مشخص می شود/ نامه‌ی تسویه حساب پایان فصل بلبلی اعتباری ندارد

مالک باشگاه سپدرود رشت گفت: سپیدرود ۲ خریدار دارد که در حال مذاکره هستیم و ظرف یک هفته‌ی آینده مالک جدید مشخص خواهد شد.

بیات: مالک جدید سپیدرود هفته آینده مشخص می شود/ نامه‌ی تسویه حساب پایان فصل بلبلی اعتباری نداردکیومرث بیات مالک باشگاه سپیدرود رشت در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد شرایط مالکیت این باشگاه و اینکه گفته می‌شد باشگاه به مزایده گذاشته می‌شود گفت: باشگاه سپیدرود را به مزایده نمی‌گذاریم و این نظر اداره ورزش و جوانان استان بود. باشگاه سپیدرود ۲ خریدار دارد و در حال مذاکره هستیم و به زودی با یکی از آن‌ها به توافق خواهیم رسید. اداره ورزش و هیئت فوتبال استان گیلان می‌گویند که نمی‌توانند مالک باشگاه را تعیین کنند که حرفشان درست است. وظیفه‌ی این ۲ ارگان تیم داری نیست و در حال حاضر کمک می‌کنند تا مالک جدید باشگاه مشخص شود. ظرف یک هفته‌ی آینده مالک جدید مشخص خواهد شد و واگذاری صورت خواهد پذیرفت.

بلبلی با ما قرارداد دارد

او درمورد قرارداد محمد بلبلی با تیم سپیدرود و شرط جدایی این بازیکن از تیم گفت: بلبلی با ما قرارداد دارد و برای جدایی از سپیدرود باید از ما رضایت نامه بگیرد. محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در مصاحبه خود اعلام کرد این موضوع دلیل نمی‌شود که بدون گرفتن رضایتنامه با تیم دیگری قرارداد ببندد.

استقلال و فولاد به دنبال گرفتن رضایتنامه برای بلبلی هستند

بیات در مورد اینکه گفته می‌شود علی کریمی به بلبلی برگه‌ی تسویه حساب پایان فصل داده است و این موضوع باعث می‌شود دیگر لازم نباشد از باشگاه رضایتنامه بگیرد گفت: اگر چنین نامه‌ای وجود داشته باشد من به سازمان نامه زده ام که باید برای تعیین صحت آن خط شناسی شود و اینکه این نامه در چه زمانی صادر شده است. من فکر می‌کنم این نامه واقعی نباشد، چون هم استقلال به دنبال گرفتن رضایت نامه از ما است و هم فولاد خوزستان. مسئولان این ۲ باشگاه پی در پی با من تماس می‌گیرند.

نامه‌ی تسویه حساب پایان فصل بلبلی اعتباری ندارد

او ادامه داد: در مورد عدد نهایی رضایتنامه با هر باشگاهی که به دنبال بلبلی باشد توافق خواهیم کرد، اما چیزی که مهم است هیچ شرطی در قرارداد این بازیکن وجود نداشته و دلیل این موضوع این بود که بلبلی در آن زمانی که با ما قرارداد می‌بست اصلا در حد و اندازه‌ای نبود که برای کریمی شرط بگذارد. بلبلی در زمان حضور کریمی یک دقیقه هم بازی نکرد و نادر دست نشان به او بازی داد و آن موقع دیده شد. آن نامه‌ی تسویه حساب انتهای فصل هم اگر باشد اعتباری نخواهد داشت.


بیشتر بخوانید:

محمودزاده: هیچ مدرکی از بلبلی برای سازمان لیگ ارسال نشده است/ مالک سپیدرود با چه حقی توهین می‌کند؟

جریمه و محکومیت در انتظار برخی باشگاه‌های فوتبالی

محمد بلبلی به استقلال تهران پیوست


انتهای پیام/

صحبت های بیات در مورد محمد بلبلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار