سامری: وضعیت تیم بسکتبال پالایش نفت برای مسابقات آسیایی نامعلوم است

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: وضعیت پالایش نفت آبادان، تنها نماینده ایران در مسابقات آسیایی نامشخص است.

سامری: وضعیت تیم بسکتبال پالایش نفت برای مسابقات آسیایی نامعلوم استبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هماد سامری سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: دو هفته پیش طبق شنیده‌ها جلسه شورای ورزش در آبادان قرار بود برگزار شود و بدون فوت زمان باید به شرایط تیم فکر می‌کردیم و برای حضور در مسابقات آسیایی برای آن برنامه ریزی می‌کردیم، که در نهایت حتی یک جلسه هم برگزار نشده است و تکلیف تیم برای حضور در این مسابقات نا معلوم است.

او ادامه داد: شخصا با مدیرعامل باشگاه تماس گرفتم و جوابی نگرفتم و با بنده هم حرفی نمیزنن. باید با مدیر عامل در مورد این اتفاق صحبت کرد. فکر می‌کنم از نظر ایشان شاید من شایسته اظهار نظر کردن نیستم و بهتر است سکوت کنم.

سامری ادامه داد: تیم هنوز بسته نشده است و این در حالی است که ما باید از مقام قهرمانی هم استانی‌مان دفاع کنیم و نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم. ما حتی اجازه گرفتن بازیکن خارجی نداریم و تا الان تیم بسته نشده و شرایط خوبی نداریم.

او در مورد شرایط تیم ملی بسکتبال ایران تصریح کرد: بهترین گروهی که برای جام جهانی ما در آن حضور داریم همین گروه فعلی است. اما باید توجه کرد موفقیت تیم ملی ما در گرو خدماتی است که قرار است از جمله تدارک دیدن بازی‌های تدارکاتی مطلوب به تیم ملی عرضه کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات سامری درباره وضعیت تیم بسکتبال پالایش نفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار