دروازه‌بان تیم پیکان: هدفم کسب تجربه در لیگ برتر است

مهدی امینی: دوست دارم در لیگ برتر در تیمی حضور داشته باشم که بتوانم پیشرفت کنم.

دروازه بان تیم ملی جوانان: به دنبال بازی کردن و کسب تجربه بیشتر هستممهدی امینی دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، که این فصل را قرضی در پیکان بازی کرد، درباره تیم فصل آینده خود گفت: مسئولان پیکان و سپاهان با یکدیگر در حال مذاکره هستند و هنوز معلوم نیست که برای فصل آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. یک فصل دیگر با سپاهان قراداد دارم و هنوز با مسئولان باشگاه درباره قراردادم صحبت نکردم. ظرف چند روز آینده مشخص خواهد شد که در پیکان می‌مانم یا به سپاهان باز می‌گردم یا اینکه به تیم دیگری می‌پیوندم.

دروازه‌بان جوان پیکان در واکنش به این سوال که تمایل دارد فصل آینده در کدام تیم بازی کند گفت: هر کسی دوست دارد در تیمی باشد که بتواند پیشرفت کند و فرقی نمی‌کند این پیشرفت در کدام تیم حاصل شود. با توجه به سنی که دارم به دنبال بازی کردن و کسب تجربه بیشتر هستم.

امینی در خصوص شرایطی که فصل گذشته در پیکان داشت افزود: به دلیل این که با تیم ملی جوانان در بازی‌های آسیایی جاکارتا شرکت کردم، ۸ بازی نیم فصل اول را از دست دادم. پس از آن که به تیم اضافه شدم سرمربی از من شناختی نداشت و ۵ - ۶ هفته اول را نیمکت نشین بودم. وقتی فرکی به پیکان آمد به من اعتماد کرد و توانستم در ترکیب تیم قرار بگیرم و بیشتر بازی کنم، اما در بازی مقابل ذوب آهن از ناحیه کشاله ران دچار آسیب دیدگی شدم که همین موضوع باعث شد تا نتوانم در هفته‌های آخر بازی کنم و نیمکت نشین شدم.


بیشتر بخوانید:

دروازه بان پیکان: توانایی شکست دادن تراکتور را داریم

پیکان صفر - ذوب آهن ۱/ صعود شاگردان منصوریان به رده هشتم

سایپا ۳ - پیکان ۱ / جدال خودروسازان داخلی به سود دایی تمام شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار