تاپایان تیرماه؛

وضعیت غرفه‌های پارک شادی یزد مشخص شود / استفاده از ظرفیت فاوا برای فروش بلیط

در کمیسیون خدمات شهری و با حضور معاون خدمات شهری، رئیس سازمان فاوا و مدیر پارک شادی، ساماندهی و بهبود وضعیت پارک شادی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد, نیکنام رئیس کمیسیون خدمات شهری با اشاره به تجهیزات این پارک گفت: در مسائل شادی و تفریحی نباید شعاری رفتار کرد و وسایل پارک شادی از بیست سال پیش تغیری نکرده و با این همه تکنولوژی که وجود دارد، اصلی‌ترین مکان تفریحی نسل جدید ما به شکل بیست سال پیش باقی مانده است و باید ارائه وسایل جدید و هوشمند سازی فروش بلیط اجرا شود.

وی گفت: بازدید‌های مختلفی از این پارک در مقاطع مختلف انجام شده که حداقل توانستیم کمی وضعیت پارک بهتر شود، اما هنوز با نسل امروز فاصله زیادی دارد.

نیکنام گفت: مشکل زیر ساختی و بنیادی پارک باید حل شود و بسیاری از مکان‌هایی که رها شده اعلام می‌شود سرقفلی است و یا در طرح پروژه پیرنیا قرار دارد که این موضوعات از توسعه و بهبود وضعیت ظاهری پارک جلوگیری کرده است و این وضعیت علیرغم تلاش‌ها به نتیجه نرسید.

وی افزود: فروش بلیط در آن پارک ضعیف است و از تکنولوژی فاوا باید برای فروش استفاده شود.

در نهایت مقرر شد تا سی ام تیرماه، با همکاری واحد حقوقی و سازمان سیما و منظر، وضعیت غرفه‌های پارک و سرقفلی با راهکار‌ها ارائه شود و خروجی سخت افزار ونرم افزار برای استفاده از وسایل پارک فراهم شود.
انتهای پیام/ص


برای فروش بلیط پارک شادی یزد استفاده از ظرفیت فاوا استفاده شود

برچسب ها: تفریح سالم ، پارک ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار