حسن‌نژاد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

عده‌ای قدرت زیر زبانشان مزه کرده و نمی‌خواهند کنار بروند/ گره کور مشکلات به دست جوانان باز می‌شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: واقعیت این است که عده‌ای قدرت زیر زبانشان مزه کرده و نمی‌خواهند از سمت خودشان کنار روند.

عده‌ای قدرت زیر زبانشان مزه کرده و نمی‌خواهند کنار بروند/ گره کور مشکلات به دست جوانان باز می‌شودمحمد حسن‌نژاد، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره کاندیدا شدن جوانان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: فرد ۳۰ ساله جوان نیست، بلکه فردی میانسال با انرژی است؛ لذا منظور ما از جوان فرد ۱۸ ساله نیست.

وی با بیان اینکه اگر به جوانان ۳۰ تا ۴۰ ساله میدان ندهیم پس به چه افرادی باید فرصت نمایندگی در مجلس را دهیم؟، افزود: افراد در سنین بالا محافظه کار می‌شوند و نمی‌خواهند در شرایط فعلی آن‌ها تغییری صورت گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در کشور ما به جوانان فرصتی داده نمی‌شود، به طور مثال اغلب افراد ۵۰ ساله و بالاتر از آن می‌خواهند عضو فراکسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی شوند.

حسن نژاد تصریح کرد: واقعیت این است که عده‌ای قدرت زیر زبانشان مزه کرده و نمی‌خواهند از سمت خودشان کنار روند. چراکه در واقعیت، فردی ۴۰ سال مسئولیتی بر عهده داشته و در این مدت هر کاری خواسته انجام داده است، حال باید اجازه فعالیت به یک فرد جوان و تازه کار را برای وزیر و معاون شدن بدهد، شاید این فرد تازه کار ایده جدیدی برای انجام مسئولیت‌ها در این سمت‌ها داشته باشد.

وی افزود: جوانان درد جامعه را به عینه مشاهده می‌کنند، حال اگر سمتی داشته باشند می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های بروزی را ارائه دهند و به راحتی در برابر تغییرات تصمیم گیری کنند، به طور مثال هرچه می‌گوییم رانت دلار را یک بار برای همیشه حذف کنیم، افراد مسن این ریسک را نمی‌پذیرند و محافظه کارند، یا در مورد یکسان سازی قیمت بنزین، تحرک بین مردم و به روز بودن فردی، چون آقای آذری جهرمی کاملا این امر مشهود است. در واقع می توان گفت گره کور مشکلات کشور تنها به دست جوانان باز می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار